Vierailija

eli viikon pidin sitä, vatsaa kouristeli niin, etten voinut kävellä edes nomaalisti, lisäksi vatsa oli turvonnut kuin limppu ja lapset sai osansa myös; muutuin heti raivopääksi.. No tottahan ne hormonit olisi tasoittuneet ja elimistö siihen tottunut, mutta kiittii mulle riitti. Mitähän sitä vaan kokeilis seuraavaksi?Lapsilukukin on tällä hetkellä täynnä.

Hormonalinen ehkäisy ei vaan sovi, kuparikierukka aiheutti jatkuvan vuodon, kumista tulee hiivatulehduksia..selibaattiko?

Kommentit (14)

Jos sinulla on kunnon MIES niin se menee ja laittaa ne piuhansa kiinni. Pieni operaatio ja homma kunnossa.

Ihme lusmuäijiä teillä kun eivät naisistaan välitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toiminut meillä hienosti yli kaksi vuotta ja taas käytössä raskauden jälkeen. Raskaus oli siis toivottu ja sai alkunsa heti, kun touhusimme " ei-varmoina" päivinä.

mutta se on yksi vaihtoehto jos lapsiluku on täynnä.

ja kyllä siihen piuhojen tukkimiseen kuuluu haastattelut lääkärillä, jossa puhutaan esim tilanteista jos koko muu perhe kuolee jne ja pitkä odotusaika.

Mies käski mun lopettamaan sen käytön ja sanoi, että hormonaalista ehkäisyä et enää hanki: olin ihan kamala raivotar. Meillä mennään nyt keskeytetyllä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat