Vierailija

Kommentit (16)

Vierailija:

Lainaus:

myös kevyet luut.

Olisin huolissaan jos lapsi olisi sairaan näköinen niin että iho olisi vaalea ja silmänaluset tummat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli saman pituiset lapset voivat olla eri painoiset. Ja silti voivat ulkoisesti näyttää ihan samalta. Itselläni on erittäin kevytrakenteiset lapset, esim. vuoden ikäinen poikani painaa noin 8kg ja samanpituinen kaverinsa yli 10kg. Kun heitä katsoo niin ihan samanpainoisilta vaikuttaa, mutta mun lapsella on sirot piirteet ja luultavasti myös kevyet luut. Itse olen siro ja aina ollut lievästi alipainoinen (on silti selluakin eli silmään näytän normaalilta). Lasten isä on aasialainen eli sieltäkin tulee sirot geenit.

Lapsi voi myös venyä niin että on tilapäisesti tosi laihan näköinen. Eli jos et ole lapsen vanhempi niin tuskin kannattaa olla huolissaan. Olisin huolissaan jos lapsi olisi sairaan näköinen niin että iho olisi vaalea ja silmänaluset tummat. Eli tiedän tapauksen jossa äidistä tuli narkkari kun erosi ja me muut ei tiedetty asiasta. Luultiin että on sekava välillä kun otti ero niin koville. No sitten alettiin huolestumaan kun lapsi oli niin aaveen näköinen ja aina nälissään.

Pitäskö sille suppilolla kaataa ruokaa kurkusta pakolla alas? Syö aamulla puuron/leivän tai muuta. Päivällisellä ehkä yhden perunan (ei suostu syömään lihaa, kun äärimmäisen harvoin)/kananmunan tms. Välipalaksi esim. banaanin ja jogurtin. Päivällisellä taas sen perunan tai puol dl riisiä tai makaronia. Illalla leipää, muroja. Joskus harvon jonkun hampurilaisen suostuu syömään. Vitamiineja lisäksi.

Siis ei syö paljoa, mutta jotain kuitenkin. Joka ruokailulla yritetään jotain saada alas. Liikkuu kuin ikiliikkuja aamusta iltaan. Saanen udella ap, mitä sitten jos on liian laiha. Minkäs teet?

Varsinkin pojat on tuossa iässä aika hoikkia. Meillä ainakin poika on TOSI kova syömään eikä nirsoile yhtään. Mutta kuluttaa paljon energiaa ja on hoikka eikä paina paljoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat