Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Siinä se kysymys tulikin :). Meidän poika on vähän yli 3kk ja herää öisin tunnin-kahden välein, päiväuniakaan ei nukuta kunnolla. En tiedä onko tämä nyt " hyvä syy" alottaa vellit, mutta tuntuisi jotenkin oikealta ajalta. Oma maito ei ole riittänyt kun 3viikkoseksi, siitä lähtien annettu lisänä korviketta. Miten ootte alottaneet vellin annon?

Kiitos vastauksista!

Kommentit (2)

lääkäri suositteli nyt pikkuhiljaa aloittelemaan vellien annon,kun maitomäärät on niin runsaita...Terveydenhoitaja oli kylläkin eri mieltä kun hälle puhuin asiasta...tiedä häntä...Ajattelin kuitenkin pikkuhiljaa aloitella 3 kuisena lisäämällä maissivelliä vähän kerrallaan maidon sekaan. Meillä tyttö ollut pelkällä korvikkeella kuukauden verran nyt.

Tyttö on kohta kolme kuukautta ja iltaisin olen noin vajaan viikon ajan antanut maissi velliä. Tietysti aloitin ihan pienistä määristä. Nyt nukkuu jo koko yön tai herää yhden kerran syömään aamu yöstä. Eikun vain antamaan. Tätit antaa niin erilaisia neuvoja. Minä olen saanut vauvana kahden viikonikäisenä jo peruna velliä ja hengissä ollaan. =)

Heidi ja tyttö 11vk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat