Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen mammadieetillä, eli siinä siis syödään kutakuinkin normaalisti mutta pieniä annoksia.



Esim. eilen söin



aamulla: Puuro

lounas: kanapihvi+ salaatti

välipala: rasvaton viili

iltaruoka: tomaattikeitto

iltapala: rasvattomaan jugurttiin tehty pirtelö+ pala ruisleipää



Toi on esimerkki minkä tyylisesti syön. Lisäksi juon paljon vettä ja vihreää teetä.



Tänään kun aamulla heräsin niin ihan tosi turvonnut olo. nukun ilman sormuksia ja kappas ei menny sormiin. Pissahätäkään ei yllätä usein vaikka juon mielestäni ihan reilusti. Miksi kaikki neste pakkautuu nyt mun kroppaan?

Kommentit (3)

Kullakin aterialla pitäisi olla kaikista ryhmistä, siis hiilareita, proteiineja ja rasvaa. Pienemmät annoskoot ja liikunnan lisääminen on se avainjuttu. Ja juo riittävästi vettä.



Katso vaikka täältä (sivun alaosassa simppeli yhteenveto):

http: //www. stumptuous. com/cms/displayarticle. php?aid=29



Tai suomeksi täältä:

http: //www. kutri. net/palapeli2. html





Mä en jaksaisi siihen lähteä kun oon lasten kanssa kotona ja mielelläni söisin samaa ruokaa kun lapset kun joka tapauksessa pitää niille laittaa ruokaa.



Tänään on esim lounaalla lihakeitto eli kuitenkin laitan ihan terveellisiä ruokia lapsille.



ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Periaatteessahan jos hiilareita ja proteiineja syö saman aikaisesti tulee turvottavaa oloa (toinen yleensä proteiinit eivät sula normaalilla tavalla). Näiden aterioiden välissä siis pitäisi olla 4 tuntia. Lisäksi hedelmiä ei pitäisi syödä 2 tunnin sisällä edellisestä hiilari tai proteiini ateriasta. Perunan sijaan salaattia tai raakaa porkkanaa, jotka jopa edistävät ruoansulatusta.



Itse laihdutin 12kg 3kk tuota noudattamalla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat