Vierailija

meillä yksi tällainen ystävä perhe joille kun menee kylään sillä ei saa leikkiä heidän leluillaan ja kun he tulevat kylään eivät laske lasta pois sylistä ja heilä oma lelu mukana.. lapsi nyt 9kk heillä ja meillä 1v..

tässä esimerkki kun olimme isolla porukalla siis monta perhettä heillä kylässä. erään perheen poika otti heidän lapsen lelun.. ja mitä tekee tämä äiti.. menee pojan luo sanoo antaisitko lelun tänne .. no poika antaa ja äiti vie sen keittöön ja laittaa pesuun.

Kommentit (20)

ja näki vaivaa jos puolivuotias lapseni ryömi hänen lapsensa leluja kohti.

Eipä jaksettu siellä paljoa kyläillä kun kaikesta pidettiin niin tarkkaa kyttäystä. Hänenkään lapsella ei ollut mitään sairautta.

Kai joillakin menee vauvahuurissa se hoitamonen hiukan yli? Ja kai se tasoittuu ajan kanssa? Naurattaa vieläkin kun niillä oltiin ja mun lapselta tippui tutti. Nostin sen lattialta (niillä oli aina ylisiistiä) katsoin oliko siinä roskia tai karvoja ja kun ei näkynyt olevan niin iskin tutin takaisin lapseni suuhun. Meinasi silmä tippua nuorelta rouvalta mutta ei sanonut mitään. <DDD

Vierailija:

Lainaus:

Syynä se, että tosiaan karies-bakteerilta haluttiin välttyä. Ton ikäinen mutustaa jokaista asiaa jonka käsiinsä saa, ja jos kaveri on samanikäinen lapsi jonka vanhemmat syöttää häntä omasta lusikastaan, niin kyllähän se sylki ja mutanssit siinä vaihtuu. Totta kai isompien lapsien leluilla sai leikkiä. Olisi vaan ärsyttänyt, jos vaivalla varjeltu suu olisi sitten saanut kariesbakteerin kaverivauvan vanhempien välinpitämättömyyden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Syynä se, että tosiaan karies-bakteerilta haluttiin välttyä. Ton ikäinen mutustaa jokaista asiaa jonka käsiinsä saa, ja jos kaveri on samanikäinen lapsi jonka vanhemmat syöttää häntä omasta lusikastaan, niin kyllähän se sylki ja mutanssit siinä vaihtuu. Totta kai isompien lapsien leluilla sai leikkiä. Olisi vaan ärsyttänyt, jos vaivalla varjeltu suu olisi sitten saanut kariesbakteerin kaverivauvan vanhempien välinpitämättömyyden takia.

Äiti itse saa koskea muitten lapsiinj a on halinut ja pussanut meidän lasta.

Mutta me emme saa koskea heidän lapsiinsa. Nykyään kun heidän kaksi lastaan on jo niin isoja etä olis vaikea vahtia koskevatko meillä leluihin , he eivät enää tule meille kylään.

Tämä äiti desinfioi kaikki lelut kerran viikossa. Meillä ei desinfioida leluja.

Kuitenkin meidän lähipiirissämme on paljon lapsia ja kukaan ei koskaan ole sairastunut meillä ollessaan mihinkään tautiin.

Ärsyttää se eriarvoisuus että hän saa koskea minun lapseeni , mutta minä en hänen lapsiinsa.

Arvatkaas onko itsellä saastainen olo?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat