Vierailija

Mulle ei mitkään pillerit sovi ja kierukkaa en halua.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kerran viikkoon vaihtaa sen ja thats it. Mulle ei oo tullu mitään sivuvaikutuksia. Ainut miinuspuoli on, että laastari todellakin on aika epäsiistin näköinen parin päivän jälkeen, mutta laitankin sen aina pakaroihin kiinni, mistä se ei näy muille.

Reunojen alle tosiaan kertyy nukkaa, mutta ei häiritse kun se on sellaisessa paikassa joka ei näy kun on vaatteet päällä. Repsottamaan se ei ole ryhtynyt.

Minulle tuo on paras mahdollinen ehkäisymuoto :)

on epämukava. Nimenomaan sen kanssa oli väsäämistä, kun meinasi unohtaa käyttösäännöt. Tulin raskaaksi siinä vaiheessa, kun olin vaihtamassa ehkäisyä laastarista " aivan sama mihin tahansa muuhun" . Suosittelen kierukkaa (itsellä vieläpä kupari), koska asian voi jättää niin aivan oman onnensa nojaan lukuunottamatta kontrollikäyntejä.

jotenka kokeilin laastaria ja olen tykännyt tosi paljon. Pakarassa ei näy ne nukatkaan muille ja ei tuo ainakaan mua ole järin haitannut. Ei oo tullu mitään sivuoireita yms. suosittelen. Ja tosiaan helppo kun tarvii kerran viikossa vaihtaa. Ei tarvi raahata mukana aina, kuten pillerit piti olla jos lähti viikonlopuksi jonnekkin. Ja se vaihataminen käy suh nopeaan ku ensin oppii tekniikan.

Suosittelen kokeilemaan

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat