Vierailija

Sidottu 12kk euriboriin+0.75%.

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se kiinnostaa että olisiko realistista yrittää vielä alemmas saada tuota 0,55%:n marginaalia sitoutumatta mihinkään pankin tarjoamaan muuhun palveluun?

Vierailija:

Lainaus:

Saako allle 0,5% marginaalin ilman muita ehtoja?

Ei tarvitse lainaturvaa tai pankin rahastoihin sijoittaa tms? Entä onnistuuko muualla kuin Helsingissä? Itse kun yritin kilpailutta pankkeja niin sanoivat että Helsingissä saa antaa pienemmällä marginaalilla kuin muualla (Nordeassa viime vuonna).

Lisäksi oli laittaa omaa pääomaa eli ei tarvinnut ottaa koko lainasummaa velaksi. Eikä tarvittu muita takaajia kuin valtio. Lisäksi meillä on vakaa taloudellinen tilanne. Molemmilla vakityöt ja kohtuutulot (n. 6500 brutto). Mä uskon, että kokonaisuus ratkaisee.

Laina on Sammossa. Vielä keväällä meidän marginaali oli 0,65% ja pankissa käydessämme halusivat " tarkistaa marginaaliamme alaspäin" , meidän piti kyllä itsekin pyytää sitä, mutta pankkineiti ehti ehdottaa laskemista ennen kuin saimme edes suutamme auki.

ja helpommin. Vakuudet kunnossa, kyseessä oli pankin vaihto ja otettiin 10 te lisää lainaa. Nordealla meni päiväkausia aikaa selvittää paljonko on niiden hinta.

Ei tarvitse lainaturvaa tai pankin rahastoihin sijoittaa tms? Entä onnistuuko muualla kuin Helsingissä? Itse kun yritin kilpailutta pankkeja niin sanoivat että Helsingissä saa antaa pienemmällä marginaalilla kuin muualla (Nordeassa viime vuonna).

Lainaa 160 te, jolla rakennettu 200-neliöinen kivitalo. Lisäksi rahastossa ja osakkeissa yhteensä reilu 10 te. Bruttotulot oli lainaa otettaessa vähää vaille 6000 e mutta nyt ne on 7300 e. Pitäisiköhän neuvotella vielä. Lisäksi on rakennettu kahden auton katos tällä välillä mutta lainaa ei ole otettu lisää. Eikä ole muita opinto tms. lainoja. Ollaan kolmekymppisiä ja lapset on tehty.

nro 9

Toinen 100 te kiinteä korko 3.75% 15 vuodeksi.

Toinen 60 te sidottu 3kk euriboriin +0.55% marginaali. Tällä hetkellä korko vähän alle tuon toisen lainan, kohta mennään kyllä yli kun korot nousee.

Maksellaan sellaista noin 1200 e/kk.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat