Vierailija

Minulla ei onneksi ole mikään mahdoton karvoitus, mutta silti haluaisin vähän siistiä, ettei alushousuista ja/tai uimapuvusta näy " ohi" mitään.

Olen yrittänyt ajella noita karvoja, mutta jokaisen karvan paikalle ilmestyy muutaman tunnin-vuorokauden kuluessa kirkkaan punainen läiskä ja se sitten on siinä ja pysyy. Näin käy aina.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli Veetiä ym. tällaisia käyttäneet! Minä en uskalla käyttää, koska aluehan on jo hieman ärtynyt, siis sillain pysyvästi. Paketissa lukee, että ei saa käyttää ärtyneelle iholle.. Mikä ongelma! Joskus kokeilin jalkoihin jotain Veetiä (" herkälle iholle" ) ja vaikutti pelottavalta ja iho ei tainnut oikein tykätä.. Onko ärtyminen ja höyläys (nyppiminen) ainoa vaihtoehto? Eii.. :(

Niin kysymys oli se, että mikä on liian ärtynyt iho Veetiä sun muita ihonkarvapoistomömmöjä varten, ja minkälaisella iholla vielä uskaltaa pistää, ettei ihan nahka pala?

ja siistihän tosta tuli, mutta se kipu.... Ihan järkyttävää. Eli siis toinen puoli on nyt siisti ja toinen sai jäädä vielä tollaseks, sattu niin s****nasti. Mutta ei mitään näppyjä tai mitään, siisti jälki, kun ensi punoitus laskee...

ja sitten aja tervävällä terällä karvan suuntaisesti, ei vastakarvaan. Ajelun jälkeen suihkuta alueelle Septidiniä (siis sitä desifiointiainetta) ja anna " tuulettua" hetken aikaa, ennen kuin pistät pikkarit.

Ainakin aluksi kun bikinirajaa alkaa ajelemaan jonkinasteinen ärtyminen, punoitus tai nyppylät ovat varmaan enempi sääntö kuin poikkeus. Nämä em. keinot kuitenkin vähentävät ärsytystä ja ajan kanssa iho tottuu ajeluun. Itse ajelen bikinirajan jotenkuten melkein joka päivä (samalla tavalla kun pyyhkäisen sääret sheiverillä joka kerta suihkussa). Näin sänkeä ei oikeastaan ehdi koskaan edes muodostua ja ajelu ei ole kerralla niin aikaa vievää puuhaa. Oma -todella herkkä- alapään ihoni tottui jokapäiväiseen ajeluun noin kuukaudessa (aluksi oli kyllä ihan nyppylällä). Nyt ei ole pitkään aikaan sänki vaivannut ja iho on kuin vauvan peppu ajellulta alueelta.

Mutta ainoastaan VEET bikinirajoille on poiskanut karvat niin, ettei tule näppylöitä ja armotonta kirvelyä ja kutinaa. Suosittelen muillekin!

ei ärry niin helposti :) Ite en oo vielä kokeillu, vie niin paljon aikaa...Ja kahden muksun kanssa se on miltei mahdotonta ellei mies hoida hommat :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat