Vierailija

Eilen vaan joku molo oli tölvinyt automme tosi pahasti. Mut kun ollaan fiksuja, niin poliisi parastaikaa tutkii kuviamme ja vertaa niitä maalin jälkiin... =D Kiinni jäit, kusipää!

Sivut

Kommentit (252)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ajoin auton parkkiin ja poikani avasi oven niin että naapuriautoon tuli mojova lommo. Siirsimme auton samantien toiseen paikaan.

Luuleeko ap todellakin että jos naapuriauto ajaa jopa pissapojan säiliö rikki, niin jättää auton siihen parkkiin. Tottakai jokainen (jos ajaa noinkin kovan mällin) huomaa kolinan ja tekee asialle jotain.

Me ainakin säästimme isot rahat, kun emme jättäneet autoamme siihen lommotetun pakun viereen.

Nimittäin sen pakun takalokasuoja tuli aikamoiseksi ja omaan autoomme ei tullut mitään.

Onhan se hyvä että syylliset saadaan kiinni. MUTTA ei se pelkkä kuva kerro että juuri tuo kolhi mun autoa.

Ei pelkän kuvan perusteella ketää voi laittaa maksamaan. Vaan siinä kolhijan autossa pitää olla myös jälki.

Todellakin PYHÄ YKSINKERTAISUUS.

Hyvä esimerkki:

kaupan pihassa auto oli parkkeerattu parkkiruutujen ulkopuolelle. Ainoa vapaa invapaikka oli sen auton " takana" ja meillä oli mukana invalidisukulainen, jolla on inva-kortti ja pakko parkkeerata invaruutuun. Ja ennenkuin joku valittaa asiasta, niin nykyisin invakortit eivät ole autokohtaisia vaan henkilökohtaisia, joilla saa pysäköidä millä tahansa autolla invapaikalle kun henkilö on kyydissä. Jokatapauksessa katsoimme, että siihen jäi todella pieni väli sen väärin pysäköineen päästä pois, joten kuvasimme tilanteen ja auton rekkarin.

Kun tulimme kaupasta, väärin pysäköity auto oli lähtenyt, eikä meidän autossa ollut jälkiä. Päättelimme, että nokkela idiootti oli sitten todennut ettei auto mahdu siitä peruuttamaan ja lähtenyt jalkakäytävän kautta (tai semmoinen siis kävelyosuus parkkipaikan edessä) pois.

Vierailija:

Lainaus:

Mun vinkki on lisäksi se että kannattaa jättää auto aina uudehkojen autojen viereen ja ei oo haitaksi jos on mersu, audi, bmw jne sillä näiden autojen omistajat ovat itsekin kiinnostuneita pitämään autonsa kunnossa. Kannattaa jättää auto mahdollisimman kauas perus av-mammojen vm 87 honda accortista, toyota corollasta tms köyhien kasari unelmista.

nim. mersu06

Meillä jo kahden uuden auton kanssa käynyt niin, että alle kahden viikon sisällä uuden auton saamisesta, on joku k-u-*-i-p-*-ä mojovat lommot paukaussut autollaan automme kylkeen!

Kateuttako???

Olemme aina olleet tarkkoja itse siihen, mihin parkkeeraamme, eli aina ollaan menty mahd. tilavaan parkkiin. Senkin olemme huomanneet, että ne jollain itsellä on joku romu-auto, ei itse katso ollenkaan oman autonsa saatikka muiden autojen kolhiintumista...

Itse laitamme aina käden suojaksi auton oven päätyyn varmitaakseen, että ei varmasti auton ovi kosketa viereistä autoa.

Kyllä ottaa aivoon piittaamattomat autoilijat!

Voihan sitä ottaa jokaisesta kerrostalo rappuun tulevasta myös kuva ja jos vaikka roskia tai kenties oksennusta löytyy, niin syyllisen saa heti kiinni. Kuviin vaan aika näkyviin ja päivämäärä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat