Vierailija

ottaminen silloin tällöin tai vahingossa aloittaa päivää liian myöhään?

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En lue joka päivä lehtiä. Ja vaikka luenkin, saatan jo hetken päästä unohtaa, oliko nyt 3. pvä keskiviikko vai 2. pvä keskiviikko vai kenties torstai... Varsinkin lomien tai pitkien viikonloppujen aikana - etenkin arkipyhien kanssa - päivät sekoittuvat.

Muistan kun kävin töissä ja kysyin asiakkailta, mikäs se päivä olikaan, he olivat joskus tosi pöyristyneitä " oletkos sinä vähän sekaisin?"

Luulen, että yksinkertaisesti olen niin hajamielinen, että itse asiassa usein joudun muistuttamaan itseäni siitä, onko nyt vuosi 2006 vai 2007... Ihan käsittämättömän vaikeaa!

ap

En mä aina esim tsekkaa, että olenko mä ottanut sen pilsun tiistain kohdalta ja onko nyt tiistai...

Varsinkin kun yleensä otan pillerin aamulla niin, etten ole vielä laittanu piilareita päähän. Yritän olla huolellinen, mut joskus lipsuu.

Et sitä mä vaan, että jos ei edes huomaa sitä, et on mogannu/unohtanu/aloittanu päivän myöhässä????

saa sitten varautua siihen, etten välttis muista aina ottaa pilleriä. Tai voin sekoilla päivissä ja aloittaa uuden laatan vasta lauantaina, vaikka olisi pitänyt perjantaina. Miksen joskus jopa torstaina, eli päivää aikaisemmin.

Sanoin myös, että varmastikaan en muista ottaa samaan aikaan joka päivä, vaan siinä tulee olemaan heittoja, vaikka miten yrittäisin psyykata. No yleensä otan aamulla kun herään.

Se, että muistaisin aina mikä päivä on kyseessä, on arvoituksista suurimpia...

Mietin vain, että olisinko luokiteltavissa pahimman laatuiseksi petturiksi, jos pilsuista huolimatta pamahtaisin paksuksi.

Meillä on käyty useaan otteeseen keskusteluja siitä, että jos minä huolehdin ehkäisystä syömällä pillereitä, niin on aika pieni vaiva vaatia mieheltä muistuttamaan a) pillerien aloituksesta joka neljäs viikko ja b) pillerien ottamisesta joka päivä. Eipä sen puoleen, tällaista ihmettä ei meillä kyllä vielä ole tähän päivään mennessä nähty =)

Mies tosin tiesi tämän koko ajan, eli en huijannut vaan olen vaan todella huonomuistinen eikä mieskään muistanut muistuttaa... :o/

Ei kuitenkaan tullut vahinkoa, ja nyt meillä on toivottua 2 lasta jotka tulivat heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen.

Vierailija:

Lainaus:

tarvitaanko jälkiehkäisyä, käytetäänkö seuraavan viikon kumia vai otetaanko se isompi tai pienempi riski että ehkäisy pettää...

Siis perheenlisäyshän ON yhteinen päätös. Unohdus on ihan normaalia, mutta loppujakso -siis liuskan loppuun saakka pitää käyttää kortsua! Ihan sama menettely kuin tulee vatsatauti ja pillerin imeytyminen ei ole varmaa niin kortsu pippelin päälle.

Jos unohtelee pillereitä ahkeraan niin kannattaa harkita vaikka hormoonikapselia tms. ehkäsyä.

normaali työssäkävijä kyllä muistaa. Normaali opiskelija muistaa. Kotiäiti tai työtön voi unohtaa jos mitää kodin ulkopuolista elämää ei ole. Mutta johan sen lehtä lukiessa huomaa tai telkkaria katsoessa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat