Vierailija

:=0

Kommentit (29)

viimeksi kysyttiin paperit Alkossa viime jouluna, kun ostin isälle rommia lahjaksi.

Kukaan ei meinaa uskoa, kun kuulevat ikäni, veikkaukset on yleensä siinä 25v paikkeilla.

Minulla ainakin uskon, että suurin syy ovat ne kuuluisat geenit. En ole vielä tähän päivään mennessä käyttänyt mitään " ryppyvoiteita" , ja ihoni pesen iltaisin samalla suihkusaippualla kuin vartalonkin. Ja minun kasvoissani ei ole vielä edes juonteita missään, kuinkahan nuorelta näyttäisinkään, jos en olisi polttanut tupakkaa, sehän kuulemma vanhentaa :)

Lapsia on kolme, vanhin menee kouluun. Kun muutimme uudelle alueelle ja neuvola vaihtui, oli neuvolassakin terkkarin kommentti: niin, säkin kun oot niin nuorena lapset tehnyt, en kyllä muista mistä muuten oli silloin puhe, jotenkin iästä kuitenkin. Ja olin 26v kun esikoinen syntyi, en mielestäni mikään teiniäiti enää!

Pukeutuminen varmasti vaikuttaa myös, yleensä käytän farkkuja ja jotain kivaa paitaa, korkokenkiä jne. Lenkillä olen kyllä ihan verkkareissa :)

Se on geeneissä ja miten hoitaa itseään. Nykyään olen 39v. ja mies sanoo että yksi mun kaveri joka on 29v. näyttää vahemmalta ja olen, tunnustan se, samaa mieltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim. se Vanhasen uus naisystävä on 35 eli pari vuotta mua vanhempi. Mä näytän 10 vuotta sitä nuoremmalta. Kai se on joku geenijuttu tuleeko ryppyjä vai ei.

Pyöreys häviää ja tulee luisevammat kasvot, posket ' valahtaa' alemmaksi. Vähän niinkuin rasva muutenkin alkaa tässä iässä hakeutumaan eri paikkoihin kuin 20-vuotiaana. Paino kuitenkin sama.

mä uskon näyttäväni aikalailla ikäiseltäni. Onneksi olen hieman pyöreähkönaamainen, joten rypyt ja juonteet eivät näy siten kuin oikein hoikkanaamaisella. Kroppa on suht hyvässä kunnossa, mutta kyllä kaksi lasta on siihen jälkensä jättänyt. Nuorekkaat ja näyttävät silmälasit nyt tekevät hieman faceliftiä.

Niin kyllä omasta mielestänikin. Onneksi en sentää miltään teiniltä näytä.

Kahden lapsen äidiksi olen hyvin säilynyt. Oma äitinikin on nuorekkaan näköinen ja oloinen, mun mielestä tosi tyylikkäästi ikääntynyt.

Naururyppyjä mulla on aina ollut ja jos ne nyt on vähän syventynyt niin, so what?

Mä en suostu pukeutumaan " mummomaisesti" , enhän edes mikään mummo ole vaan suht nuori vielä. Lantiomallisia farkkuja pidän ja muutenkin nuorekkaita vaatteita, unohtaen kuitenkin napapaidat ym. teinien kuteet. Ikääntyminen ei mulle ole mikään ongelma, vaan suunnattomasti odotan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, unohtamatta tätä hetkeä. Itsestäni olen aina pitänyt huolta ja tykkään laittaa itseäni ja näyttää hyvältä.

Jos joku pitää muo vanhana tai toinen jalka haudassa olevana, niin siitä vaan. Niin mäkin taisin ajatella yli kolmekymppisistä nuorempana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat