Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

päätän suhteeni silkasta alemmuudentunteesta, mieheni exällä on kaikkea sitä mitä minulla ei ole: mieletön ulkonäkö, hyvä koulutus ja heillä on ihanat yhteiset lapset. Minä itse en voi edes saada koskaan lapsia! Mulle on liikaa että joudun tapaamaan sitä naista säännöllisesti, en koskaan ole ymmärtänyt miksi mieheni on hänet jättänyt ja ottanut tällaisen luuseriin.

Kommentit (8)

ja on mieluummin sinun kanssasi, suhteessa jossa tuntee olevansa tasavertainen.

Toinen mitä voisit miettiä, nuo luettelemasi asiat ovat vain pintaa joilla ei ole mitään merkitystä parisuhteen toimivuuden tai elämän mielekkyyden kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siihen arjen sujumiseen ei muuten paljon vaikuta ulkonäkö tai koulutus, ne on ihan muut asiat mitkä parisuhteessa merkkaa.

Vierailija:

Lainaus:

en koskaan ole ymmärtänyt miksi mieheni on hänet jättänyt ja ottanut tällaisen luuseriin.

Ehkä kannattaisi puhua tästä miehen kanssa, ja sen jälkeen harkita vaikkapa psykologin juttusilla käymistä.. Ei tuollainen alemmuuskompleksi ole ihan normaalia.. Toivottavasti itsetuntosi kohenee, menetät paljon rypemällä itsesäälissä!

hoitaisitte niin ettei sun tartte naiseen törmätä.

ei tuo nainen mikään ihmenainen ole. saattaa olla että projisoit oman surusi lapsettomuudesta jne tähän naiseen vaikka sun oikeat tunteesi koskevat nimenomaan muita asioita.

jos sinä et olisi ihana ja arvokas niin miksi se mies on sinut ottanut? sinussa on paljon sellaista jota ei ole kenessäkään muussa. ja lapsettomuus ei tee sinusta arvotonta eikä ole naisen mitta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat