Vierailija

minä taas jäisin viivana kotiin, jos se olisi mahdollista, jotta saisin sitä omaa aikaa. Nyt työssäkäyvänä sitä ei ole koskaan ollenkaan, kotiäitinä sain sitä helposti järjestettyä

Kommentit (6)

kuopus on siis muutaman päivän yli 9kk, ja tänään ensimmäinen työpäivä. kyseessä on toki osapäivätyö, mutta silti vauvalle pitkä aika ilman äitiä.

Päivä oli mennyt hyvin, mutta kun tulin kotiin, onkin sitten roikuttu lahkeessa ja kitisty... kotona on siis tuttu hoitaha.

Suurin syy töihin lähdölleni oli se, että kaipaan niin paljon omaa aikaa.

mitä mä teen???

toisaalta nautin töistä, mutta toisaalta itkettää :(

Et ole ainoa äiti, joka kipuilee asian kanssa.

Vain harva jos kukaan pystyy kivuttomasti yhdistämään työn ja perhe-elämän sekä omat ja lapsen tarpeet.

Syyllisyys kuuluu vanhemmuuteen - jos mikään ei kirpaise, ei ehkä koskaan tajua tekevänsä väärin lastaan kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta

Anna itsellesi ja lapsellesi aikaa tottua uuteen tilanteeseen. Ainahan sitä voi jäädä takaisin kotiin, jos tuntuu pahalta vielä vähän ajan päästä. Alku voi olla hankalaa mutta kyllä se siitä.

Voimahali.

Itse olin molempien lasten kanssa 3 v kotona, mutta silti huono omatunto vaivasi kun lähdin töihin ja lapset päiväkotiin. Eli on lapsi minkä ikäinen tahansa, aina sitä miettii tekeekö oikein.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat