Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko teidän mielestänne omituinen ratkaisu?

Kommentit (35)

Toki ihmiset voivat " salaa" järjestellä asiansa niin, että biologinen äiti synnyttää, isä hakee yksinhuoltajuuden johon bioäiti suostuu ja sitten isän vaimo adoptoi lapsen, jolloin lopputulos on sama kuin jos olisi vuokrannut.

Raha ei saa vaihtaa omistajaa ja kohdunvuokrauksesta ei siis saa tehdä sopimusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onhan suomessakin pareja jotka ovat tehneet tuon saman

TV: ssäkin oli joku aika sitten haastattelussa nainen joka sijaissynnytti siskolleen lapsen.

koska kävimme kaikki ( ex-mieheni, uusi vaimo, nykyinen aviomieheni ja minä ) yhdessä 4D -ultrassa ja lääkäri oli hieman pöllämystynyt, kun selitimme, miksi kaikki olimme paikalla=)

vai oletko sinä kuksinut ex-miehesi kanssa ja " luovutat" lapsen hänen ja hänen vaimolleen? Kippeetä sanon minä! Miten sen lapsen pystyt antamaan pois?

Millon syntyy yllätysviitoset, millon odotetaan paavin lasta ja millon mitäkin. Yhteistä näille kaikille on vain se että onhan se toki oltava totta kun me hei ei asutakaan SUOMESSA.

Ex-mieheni uusi vaimo ei pysty tulemaan raskaaksi ja sydäntäni särkee, kun katson, miten paljon hän minun ja ex-mieheni lapsia rakastaa. Oman lapsen kaipuu on valtava, joten piiitkän harkinnan ja lukuisten keskustelujen jälkeen päädyin ehdottamaan heille tätä. Miksi en heitä auttaisi, kun kerran voin niin tehdä.

Ex-miehelläni ja minulla on kaksi yhteistä lasta ja nykyisellä aviomiehelläni ja minulla on 1 lapsi. Tämän lapsen sylikummit ovat itseasiassa juuri ex-mieheni ja hänen vaimonsa=)

Vierailija:

Lainaus:

vai oletko sinä kuksinut ex-miehesi kanssa ja " luovutat" lapsen hänen ja hänen vaimolleen? Kippeetä sanon minä! Miten sen lapsen pystyt antamaan pois?

Eihän lapsi ole minun, miksi pitäisin heidän lapsensa.

Ja jos katsoit sen haastattelun niin olivat kyllä todella tarkkaan harkinneet asian siellä lapsettomuusklinikalla. Kaikki asianomaiset olivat käyneet psykologin juttusilla yms.

Suomalainen lapsettomuusklinikka ei ikinä suostuisi kohdunvuokraukseen naisen ex-miehelle ja tämän uudelle partnerille. Siinä on kaikki ainekset katastrofiin, erityisesti lapsen kannalta. Lapsi omalle siskolle on _täysin_ eri asia kuin lapsi exän uudelle vaimolle.

Vierailija:

Lainaus:

Onhan suomessakin pareja jotka ovat tehneet tuon saman

TV: ssäkin oli joku aika sitten haastattelussa nainen joka sijaissynnytti siskolleen lapsen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat