Vierailija

Koko kesä on ollut yhtä hulinaa, ja viime syksynä alkanut kuntoiluinnostus on laantunut.. Kiloja on tullut lisää 4 (kyllä vain!) ja massu pömpöttää.. Miten saisin motivaation taas kohdalleen? Syömisiä olen alkanut valvoa vähän tarkemmin, ja samoten pientä jumppaa tehnyt kotona..

Salille meno tuntuu vaikealta, koska tässä välissä sali muutti uusiin tiloihin, ja muutenkin tuntuu että tauosta tuli liian pitkä..

Voi elämä, mikä läskistely-morkkis :/

Kommentit (5)

Sen saa pois noin kuukaudessa ihan terveellisestikin ilman mitään räjähdyslaihdutuksia. Ei hätiä, hyvä että huomasit jo nyt.

Ja kesän aikana olet varmaan kuitenkin saanut hyötyliikuntaa tuon viikottaisen lenkin lisäksi. Ehkäpä hätä ei ole niin pahan näköinen.

Olen käynyt vain kerran viikossa lenkillä vaikka tarkoitus olisi päästä väh 4 krt...

Kotona venyttelen ja välillä vähän jumppaan, mutta olo on tosi ahdistava ja tunkkainen.

Olen repsahtanut, en jaksa enää tehdä mitään.

Nautin siitä kun saa touhuta ja tehdä jotain, mutta nyt en osaa aloittaa. Tämä on kamalaa.

Onneksi syksyllä alkaa jotain kursseja joille osallistun, jotain tanssia tai kuntoilua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole käynyt jumpassa koko kesänä kuin kerran, ja kaikki muukin liikunta on typistynyt kävelylenkkeihin rattaiden kanssa (eikä niitäkään mitenkään säännöllisesti). Olen aina tykännyt rullaluistelusta, ja tänä kesänä en edes ole kaivanut rulliksia kaapista esiin! Nyt on löysä ja ryhditön olo.

Nyt pitäis saada itsensä tsempattua taas liikunnan pariin ja jättämään herkut vähemmälle. Mutta miten se onnistuu???

Mutta minkäs teet, tosiaan parempihan tämä on huomata nyt kuin +10kg jälkeen.. Pitäisi vaan nyt saada itseään kunnolla niskasta kiinni. Olen melkoisen kyllä/ei-ihminen, eli joko olen ns. kunnolla kuosissa tai sitten täysin repsahtanut.. Tyyliin " no minä jo söin sen makkaran, ei tässä enää auta jarrutella --> ottaa toisen makkaran" . Vastaavasti kun kävin salilla syksystä kevääseen 2-3 kertaa viikossa, kävin myös bodystepissa ja lenkillä vähintään sen 3 kertaa viikossa.

Jospa tämä morkkis tästä, jahka tämä saadaan kuriin, jospa se kuntoiluintokin sieltä löytyy. Ällöttää oikeasti katsella tätä löysää siiderimassua, ehkä ällötys antaa voimaa ;)

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat