Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä tilanne työpaikalla se, että osaan hommani, työtä on sopivasti jne, mutta olen totaalisen kyllästynyt itseäni vanhempien naisten ikuiseen kähinään ja puolittaiseen riitelyyn. Joka päivä täyttyy melulla ja tappelulla.

Meillä on työpaikalla meneillään organisaatiomuutos, mistä nämä tappelut johtuvat. Työhuoneita järjestellään uudelleen ja uutta isoa pomoa odotellaan aloittavaksi parin viikon kuluttua. Tottakai tilanne stressaa myös minua, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa työtoverien kanssa tappelemaan siitä kuka sai minkäkin huoneen ja onko se valoisa/viihtyisä/isompi kuin muiden. Minulle on aivan sama missä istun kunhan saan itselleni rauhallisen nurkan jostakin, jotta voin työni hoitaa.

Mutta alan em. syistä olla aivan loppu. Eilen alkoi itkettää kun kaikki haukkuivat toisiaan tai supattelivat omissa porukoissaan pahaa milloin kenestäkin. Minulla on kaksi pientä lasta, joista nuorin tietysti sairastelee jatkuvasti nyt kun hän on aloittanut päivähoidon. Jos hoidan lasta kotona kun hän sairastaa, täällä töissä pyöritellään silmiä. Olen niin väsynyt, että hakitsen työpaikan vaihtoa ihan tosissani, mutta kysymys kuuluukin, auttaako se käytännössä yhtään. Olenko siis uupunut tästä työstä vaiko elämäntilanteestani kauttaaltaan? Mistä sen tietää?

Kommentit (1)

Olenkin kyllä töissä täyssuomalaisena suomenruotsalaisessa yrityksessä. Voimmeko tehdä tästä jotakin kulttuuripohjaisia johtopäätöksiä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat