Seuraa 

Tänä aamuna tein raskaustestin joka osottautui positiiviseksi. Pää on aivan pyörällä. Kyllähän me tietoisesti jätettiin ehkäisy pois, mutta että heti tärppää..

Vanhemmat lapset lähenee murrosikää ja itsellä on sellainen olo kuin ei koskaan aikaisemmin olisi raskaana ollutkaan. En tiedä olenko iloinen vai en. Juoksen vessassa, että josko ne kuukautiset nyt alkaa kun vatsaan sattuu ja samalla pelkään ja huokaisen helpotuksesta kun ne eivät alkaneetkaan.

Apua enhän minä osaa enää raskaana olla. Enkä tiedä mitä nykyisin saa syödä ja mitä pitää ehdottomasti välttää. Ja mikä taas on hyväksi lapselle. Kaikki on muuttunut niin paljon siitä kun olin viimeksi raskaana. Asiat olivat jotenkin yksinkertaisempia ja nyt olotilani lähenee paniikkia..

Kommentit (2)

Me jätimme pillerit pois, minulla tuli yhdet kuukautiset ja sen jälkeen olinkin raskaana. En meinannut millään uskoa testiä todeksi ja kävin ostamassa niitä noin viisi kappaletta ennen kuin uskoimme tulokseen!! Minulla oli myös alkuun menkkamaista poltetta vatsassa ja myös siksi luulin/pelkäsin koko ajan että kuukautiset on tulossa. Otin heti yhteyttä neuvolaan josta minulle varattiin ensimmäinen aika. Sieltä myös lähetetään kotiin papereita mitä pitäisi täytellä ennen ensimmäistä käyntiä ja lista kaikista " kielletyistä" ruoka-aineista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat