Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Varasin kesäkuun alussa Naantalista läheltä Muumimaailmaa perheellemme majoituksen vanhan kaupungin majatalosta. Tein varauksen sekä sähköpostitse että myös soitin perään ja varmistin varauksen. Pyysin samalla myös laittamaan minulle varausvahvistuksen sähköpostilla ja annoin yhteystietoni.



Varausvahvistusta ei kuulunut, joten aloin nyt soittelemaan ennen lomareissuamme, että onhan varauksemme kunnossa. No eihän se ollut eli varaustamme ei löytynyt mistään ja paikka on täynnä, joten se siitä. Mitään pahoitteluja ja anteeksipyyntöjä ei neiti langan toisessa päässä esittänyt, vaan käski soitella muualle, josko vielä lyhyellä varoitusajalla jostain tilaa löytyisi. Epäili vielä, että jospa en ollut tehnytkään varausta, vaan vain tiedustellut asiaa. Just joo.



Kyllä otti (ja ottaa edelleen) päähän, kun reissua on jo lasten kanssa pohdittu ja öitä lähtöön laskettu! Netistä sitten onneksi löysin muiden majoituspaikkojen yhteystietoja ja melkein edellisen naapurissa olevasta paikasta sain kuin sainkin varattua meille huoneen. Joten loppujen lopuksi kaikki hyvin, mutta näköjään ei auta luottaa sähköpostiin (eivät kuulemma olleet saaneet kumpaakaan viestiäni eli varausta ja myöhemmin laittamaani kyselyä varausvahvistuksen perään) eikä ilmeisesti puhelimessa sovittuihin asioihinkaan. Mihinkähän sitä sitten pystyisi luottamaan?!



Ja jonkinlaista pahoittelua mielipahan ja ylimääräisen soittelu- ja selvittelyrumban aiheuttamisesta olisin kaivannut. Tällaista sattuu -asenne ei paljon mieltä lämmittänyt...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat