Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olemme ensi viikolla muuttamassa San Franciscoon (asunto keskustassa) ja meillä on 1v tyttönen. Olisiko kaupungissa muista suomalaisäitejä joista voisi saada päivisin seuraa ostoksille, lounaalle, puistoon jne.....

Kommentit (5)

Heips! Olet varmaan jo saapunut San Franciscoon. Itse asun Berkeleyssa, mutta kuten tuossa joku jo sanoi, tanne on lyhyt matka. Tule joku torstai YWCAlle, siella on talla hetkella meita suomalaisia kolme seka yksi virolainen, joka puhuu suomea. Kaupungissa on kylla enemmankin suomalaisia, ja tapaamisia on sovittu puistoihin. Joskus lahden seuran vuoksi puistoon, vaikka oma kahden kuukauden ikainen tyttoni ei viela leiki.

Tai voidaan sopia, etta jossain nahtais. Ota yhteytta, mun sahkoposti on heidi.telkki@oululainen.com

Terveisin

Heidi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ajele BART:illa Berkeleyhin niin että jäät Berkeleyn keskustan asemalla pois. Siitä ei ole pitkä matka YWCA:lle (ei ole mikään hörhöpaikka vaikka niin voisi nimestä olettaakin) joka on osoitteessa 2600 Bancroft Way Berkeley CA 94704. Netti osoitetta tässä: www.ywca-berkeley.org sieltä international programs ja the centre, ne aloittaa yleensä joskus syyskuussa joten kannattaa seurata nettisivuja.

Itse kuljin koko sielläoloajan eli vuoden ja tapasin ihmisiä 20 eri maasta, suomalaisia oli paljon suhteutettuna muiden lukumäärään. Centre on ulkomaisille vaihdossa olevien perheiden äideille (oli siellä isätkin joskus) ja lapsille tarkoitettu vapaamuotoinen tapaaminen jossa on aina jotain infoa. Ihmisten tapaamista lähinnä. Kokoontuvat isossa salissa jossa on leluja lapsille ja porukka tuo aina silloin tällöin kakkua että on sitten mitä kahvin kanssa syödä.

Meidän perhe oli berkeleyssä 2005-2005.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat