Vierailija

Sain postissa tänään Smartballs -kuulat. Tarkoitus että treenaisin niitä alapään lihaksia kuntoon, kun olen niin laiskasti tehnyt mitään harjoituksia. Vaan eihän nämä pallot ees luista ulos, sisään menivät ilman liukastetta, mutta olisiko ne pitänyt iteasias voidella, että liukuisivat pois? En edes juuri tunne niitä sisälläni. Jos pompin tmv niin tunnen tärinän sisälläni, mutta en muuta.

Minä kun luulin että minulla on keskitasoa huonommat lihakset, ei vissiin sitten olekaan vai? Vai kuuluuko noiden smartballs-kuulien ollaki noin hyvin paikallaan pysyvät? Onko niistä mitään hyötyä minulle sitten, jos pidän niitä tuntitolkulla (ne pysyvät siis vaikka rentouttaisin lihaksetkin...). Yhden lapsen olen synnyttänyt, joten luulin kyllä paikkojen olevan suht väljät, varsinkin kun synnytyksen jälkeen on emätin ollut vähän tunnoton, ei oo O:t enää entisenlaisia. Pitäskö minun suoraan ostaa heti jotkut pienemmät ja painavemmat kuulat?

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Synnytyksessä sain tosi pahan repeämän ja ajattelin, että paikat on varmaan aikas huonossa kunnossa... Mutta en joudu tekemään " lihas töitä" kuulien sisässä pysymisen takia.

Vierailija:

Lainaus:

Pitänee sit vaan kovasti liikkua näiden kans eikä vaan istua täs koneella ;)

T. Ap

eikun imuroimaan, moppaamaan ja lenkille ;) Smartballsit ovat niin hiljaiset että niiden kanssa voi liikkua julkisestikin, jotkut narupallot kolisevat järjettömästi

Sain 1½kk sitten toisen lapseni ja ajttelin että niilä olisi käyttöä. Pysyvät sisällä kuitenkin ihan itsekseen. Mä kun kanssa kuvittelin olevani väljä :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat