Vierailija

Voi kuulostaa tyhmältä, mutta mua suorastaan ahistaa tällä hetkellä... Neljän jälkeen ois gynekologille varattu aika. Olen normaalisti käyny aina samalla nais-gynellä, mutta nyt ei aikataulut sovi yhteen, joten tänään menen sitten yhelle toiselle. Ahdistuksen syy on se, että kyseessä on mies. En tiiä miksi ällöttää, kun työtänsähän se vaan tekee mutta..

Kommentit (8)

Ihan samoin, kuin se mies lekuri voi olla ties mikä multi raiksaaja tai lastenlääkäri joku dille.. oikeesti maailmaan mahtuu kaikennäköisiä dillejä ja kaikke a voi pelätä jos tahtoo.

Ja kuten ap. saoit ei ne dillet kauaa töissä olisi, kun joku niistä jo kantelisi.

Tulisi meinaan pisemmän päälle firmoille kalliiksi pitää dillejä lekureita.

Yleensä miehet ovat myös hellempiä. Hassua, mutta monet sanoo, että naisgynen tutkimukset ovat yleensä aika kovakouraisia. Minulle pääasia, että lääkäri on pätevä ja mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paitsi että naislääkärin kanssa voi keskustella siitä että kuinka inhottavaa se onkaan ;) Joka kerta inhottaa etukäteen ja sitten pois lähtiessä on fiilis että jee, hoidettu on, ei se sattunutkaan :)

n. 10 vuotta sitten, mulle tuli paha tulehdus ja oli pakko päästä heti gynelle. Enkä päässy ku miehelle seuraavana päivänä. Mä jännitin ihan hulluna. Sit tutkimustilantees mua alko itkettää :) Se johtu toisaalta varmaan siitä, että tutkimus sattu pirusti ku oli paikat niin pahasti tulehtunu ja osaks itku johtu helpotuksesta, ku se vanhempi mies oli niin symppis eikä yhtään semmoinen " tiirailija" miks olin miesgynet ajatellu. Kyllä miestä kummastutti ku mä siinä nyyhkin. Ja itteä nolotti ku niin purkautu kaikki jännitys ja se purkautu kyynelinä.

Huolimatta hyvästä kokemuksesta en silti jatkossa ole mennyt miesgynelle :)

Menen hyvämaineiselle yksityisklinikalle, joten eipä siellä kai joku pervo vois kauaa ollakaan töissä.. ;)

Kiitos kun kerroitte omista kokemuksistanne. Pitää yrittää ottaa nyt iisisti vaan.

t. ap

Ja rönkkivät paikat. Mutta siis mä olen käytnyt useammallakin gynellä ja voisin sanoa myöskin osaltani, että miehet on hellempiä ja reilumpia. Kuin naiset.

Ja itselläni ei ole mitään vaki gyneä vaan menen sille kelle ajan saan.

Mutta kumminkin joka kerta koko toimitus on todellakin siis pakollinen asia mikä tulee tehdä ( käytetäänhän autokin vuosihuolossa joten miksei nainen) Ja kaikkinensa niitä ällöimpiä asioita mitä naisen tulisi tehdä edes parinvuoden välein.

Kerran tai pari olen muistaakseni joskus naisella käynyt ja mieluummin menen kyllä miehelle. Tietenkään ei voi yleistää, mutta ainakin minun kohdalla mieslääkärit ovat aina olleet suorasanaisia, rehellisiä ja realistisia, pelkään että naisten kanssa tulisi sellaista hyssyttelyä ja lässyttelyä eikä asiat etenisi mihinkään...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat