Seuraa 

Onko kellään samaa ongelmaa? Lääkärin mukaan vauva ei jostain syystä ole niellyt sitä niinkuin normaalisti vauvat tekee. Myös vauva on viikkoihin nähden suuri (rv 34: 3,1kg!). Mulle ei ole tehty sokerirasitustestiä, joten en tietääkseni sairasta raskaudenaikaista diabetestä.

Kommentit (1)

Ei mitään lapsivedestä... mutta toisessa raskaudessa olin itse sitä mieltä että olin ehkä pikkasen liian kookas, tuntui vaan siltä, kyselin sokerirasitukseen menoa mutta koska mulla oli liian pieni aloituspaino, ei diabetesta suvussa eikä pissanäytteessä mitään poikkeavaa niin sekä neuvolotätskän että lääkärin mielestä ei ollut aiheellista vaikka kuinka kyselin... viikolla 25 kävin Brunolla 4D-ultrassa joka oli sitä mieltä että kohtu oli pikkasen liian suuri viikkoihin nähden ja määräs mut sokerirasitukseen terveysasemalle, jossa hups hups arvot nousi, onneksi kummiskin saatiin kuriin ruokavaliohoidolla, jos oikeen muistan niin mulle on sanottu vaan että ihan riittävästi lapsivettä ei muuta ja varmaan pitääkin olla vähän enemmän jos kohtu on suuri... Suosittelisin sokerirasitukseen menemistä niin ois ainakin yksi juttu pois laskuista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat