Vierailija

Huutonetissä on paljon kaikenlaista kivaa myynnissä ja olen nyt ahkerasti sieltä ostellutkin mm. lapselleni vaatteita. Harmittaa vaan kun koko ajan tulee jotain vastoinkäymisiä eteen. Vähän aikaa sitten ostin vaatepaketin jossa 9 vaatetta, yksi niistä likainen, yksi vääränkokoinen mitä ilmoitettu.

Yksi myyjä ilmoitti tuotteen olevan hyvänkuntoinen ja kun tuote saapui se oli rikki, aivan nukassa ja siitä roikkui päättelemättömiä naruja. Muutenkin mielipiteeni on muutamassa kaupassa eronnut myyjän kanssa siitä millainen on hyväkuntoinen tuote ja mikä ei.

Nyt sitten ostin vaatteen ja myyjä ilmoitti postikuluiksi lähes kolme kertaa saman summan kuin olen muilla samasta tuotteesta maksanut. Alkaa ärsyttää koko homma niiiiin paljon että taidampa jättää shoppailun huutonetissa väliin.

Tuntuu että olen liian kriittinen kuluttaja...hyviäkin myyjiä on mutta tuntuu etten enää uskalla ostaa kun joka toisesta kaupasta jää jotain hampaan koloon.

Mites te muut onko teillä sujunut aina kaikki hyvin?

Kommentit (1)

hyvin. Kerran ostajasta ei kuulunut yhtään mitään viikkoon, vaikka tilinro laitettiin. No, peruttiin sitten kaupat, niin ilmoitti, että on maksanut muutama päivä sitten. Ei ollut mitään ilmoittanut ja näkyi meidän tilillä vasta sinä samana päivänä. Nyt parhaillaan odotan pojalle talvihaalaria, joka kestää ja kestää. Myyjän mukaan äidin sairaskohtauksen takia viivästyy, että saa nähdä. Tällä kyllä vain hyviä palautteita paljon, joten jaksan vielä uskoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat