Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

esim nainen 28v ja mies 22v?

Kommentit (18)

No kai sitä voisi seurustella, jos se olisi niin uuhaaahaaaaw tosirakkautta ja antaa ikäeron olla, eikä sitä miettiä. Tärkeintä se toinen ihminen ja varsinkin jos molemmat ovat täysi-ikäisiä niin mitä merkitystä kummankaan iällä on.

Anna AP ikäeron olla, äläkä sitä murehdi jos olet todellisen tyypin löytänyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän on naimisissa ja heillä 3 lasta. Frendin mies on tosi mukava ja hyvä tyyppi. Kerran sitten tuli ilmi tän miehen ikä, enkä ollut uskoa, kun kuulin miehen olevan frendiä 8 vuotta nuorempi. Miehekäs mies ja hyvin vastuuntuntoinen perheenisä ja muutenkin aikuismainen vaikka nuorekas kuten frendikin. Olin kaikenlisäksi ajatellut, että tämä mies on paljon vanhempikin kuin frendini. Eli ei sitä toisen ikää aina voi ulkoopäin päätellä.

Olen 35 ja mieheni 29. Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta, josta 4 naimisissa; meillä on 2 lasta. Ikinä ei ole ikäero aiheuttanut mitään ihmetystä, tuskin sitä moni edes tietää.

Minun jokainen miesystävä on ollut vähintään severran nuorempi, tai ei ehkä jokainen mutta menkeinpä. Ei haittaa noin pieni ikäero yhtään mitään! Veljenkin vaimo on 11v. vanhempi ja ovat olleet aviossa nyt 19 vuotta onnellisesti.

Ikäisekseen todellakin kypsä, ei mikään kakara, kuten jotkut tuon ikäiset. Saamme yhteisen lapsen ja minulla ennestään pieni lapsi. Olemme tosi onnellisia. Rakkaus ei katso ikää.

Vierailija:

Lainaus:

olen tavannut ihanan upean 22v miehen ja pidämme toisistamme. Minusta vain tuntuu että olen liian vanha hänelle?ap

Nyt meillä on pari muksua ja avio-onni kukoistaa. Suosittelen lämpimästi!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat