Vierailija

Tuossa hiljattain suostuin sitomisleikkiin. Tapahtuma oli oikein mukava sekä yllätyksellinen, sillä tähän asti minulla oli ollut kuva siitä, että sitominen olisi jotain staattista. Mutta ei, se oli hyvin vaihtelevaa. Samalla sain havaita, että kun alkuun oli silmukka sitonut käteni kiinni vartaloon, oli peli menetetty, sillä rimpuilu oli turhaa.

Tapahtuma alkoi sillä, että hän lassosi minut. Käteni painuivat kiinni vartaloon. Köyden silmukka oli sellainen, että sitä oli helppo kiristää, mutta takaisin köysi ei luistanut. Joten olin siinä, kädet kylkiä vasten. Samalla, kun koetin nostaa käsiäni vapaiksi, hän kietaisi lenkin pätkät ranteisiini ja köysistä kiskaisemalla olivat ranteeni yhdessä ja nopea kietaisu ja niin ranteeni olivat sidotut selkäni taakse. Pieni kampitus ja lassosta kiinni pitäen hän kaatoi minut selälleni. Hän istahti jalkojeni päälle ja sitoi reiteni yhteen, mutta kietoi köyttä reisieni väliin niiden jäädessä näin hieman auki.. Nyt hän tyhjensi taskuni ja otti farkkuvyön pois sekä laski farkkushortsit reisiini sekä otti kengät ja sukat jalastani. Seuraavaksi hän irrotti lasson ja riisui paitani ja painoi sen ranteisiini. Tämän jälkeen hän sitoi köydellä käteni uudestaan kylkiini kiinni ja sitoi nilkkani yhteen ja taas hieman köyttä kierittämällä jätti jalkani hieman erilleen. Sitten hän irrotti ranteeni ja veti paidan pois sekä otti kellon ranteestani ja sitoi taas köysilenkeillä ranteeni yhteen selkäni taakse, irrotti reisiköyden ja veti housut nilkkoihin ja sitoi reisiköyden uudestaan ja sen jälkeen vapautti nilkkani ja vetäisi housuni pois. Nyt olin ilkosen alasti enkä ollut voinut estää tapahtunutta. Sitten hän kieräytti minut vatsalleni, irrotti ranneköydet toisistaan ja vetäisi ranteeni kiinni nilkkoihini ja sitoi ne yhteen. ja irrotti kylki- ja reisiköydet. Olin maassa kontillani hieman hankalassa asennossa takamus pystyssä.

No ¿ lopunkin arvaatte ¿ enkä voinut sitäkään estää tapahtumasta. Jos kyse olisi ollut tositilanteesta, olisin tullut raiskatuksi. Kun vielä suuni oli tukittu, en olisi voinut edes huutaa apua. Silmät sidottuina en olisi edes nähnyt tekijää tai tekijöitä. Onneksi nyt kyse oli vain leikistä ¿ ja mukavasta leikistä.

Kommentit (2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat