Seuraa 

TP:t= tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutuneet.

kaikki kahden lapsen äidit pinoon!

En löytänyt " meitä" ... niin aloitinpas kerrankin minä pinon!

Kommentit (11)

Pikasesti täällä käymässä. Oottelen tukkavärin vaikutusta niin tässä välissä ehtii pyörähtää täällä. On laskettava tuo ajankäyttö tehokkaasti tätä nykyä, kun näillä keleillä ei malta sisällä olla, ja samalla oon nyt aloittamassa sitä lastenvaatteiden myyntiä, niin tuo byrokratia on hoidettava tällä viikolla alta pois, ja samalla tietysti aloteltava sitä myyntiä hommaamalla esittelyjä sun muuta...Välillä mietin, mihin oon päätäni laittamassa, kun tuntuu ettei nytkään riitä tunnit vuorokaudessa, miten sitten kohta...

Joo, ulkoiltu on paljon täälläkin. Tänään oltiin rannalla puolille päivin asti, ja sen jälkeen lasten PITI nukkua päiväunet että saan hoitaa tärkeät puhelut, lippujen ja lappujen täyttelyt ym. Mutta täällä ei sitten kukaan nukkunut, ja ne hommat oottaa edelleen...Meillä on tänään vielä hääpäivä, joten ihanaa, kun kohta saa lapset nukkumaan, mä alan täyttää lomakkeita. Siinä on sitä arjen romantiikkaa kerrakseen! =O Mutta pakko ne on hoitaa, kun on olen saanut huomiseks lapsenvahdin että pääsen ilman lapsia virastoihin juoksemaan....No, jospa me sitten kuitenkin ehditään tänään vielä vaikka vähän halia...Lapset kun ei nukkunu päiväunia kunnolla, niin kohta täällä pitäis olla hiljasta eikä mulla nyt yöhön asti mene niissä paperihommissa.

Joo, nyt pitää lähteä tukanpesuun. Ilmoitelkaahan muutkin itestänne! Aurinkoa kaikille!

Kölli

perjantai jo!!

kauhee kiire päällä,leivon,siivoon ja viikonloppu menee synttäreitä viettäen,esikoinen rakkaani täyttää jo 5-v!!!!!!

palaan paremmalla ajalla,Juhokin kiukkuaa jotain,taitaa tulla väsymys...

äityliini ja Katri 5v 040801 ja Juho 281105

eilen oltiin maatalousnäyttelyssä koko päivä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oon tullut siihen tulokseen, että jos haluan viettää rennon päivän niin mun on pakko lähteä pois kotoa! sillä kotona on aina jotain siivoamista, pyykinpesua jne...

tänään sitten lähdettin aamupalan jälkeen maauimalaan ja sieltä vielä kaveriperheen pojan 6v. synttäreille, että ohjelmaa on ollut.

vielä imetyksen lopettamisesta; loppuiko maidontulo heti vai vähensittekö ensin imetyskertoja ja millä tahdilla? pitikö pumpata kertaakaan? meidänkin pikku neiti kohta 8,5kk eli ihan hyvä aika olis kohta lopettaa ennenkuin tajuaa et siihen voi jäädä " koukkuun" =)

esikoista imetin 7kk ja nyt vaan on tuntunut niin helpolta/kivalta... tosin se, että sitoo mua aika lailla alkaa ottaa päähän!

mietin jaksaisko lähteä lenkille...

kauheeta kun en oo kirjoittanut koko viikolla

Juhon 8kk mitat:71 cm ja 8460g,py:46,5 cm kaikki oli hyvin lääkäri-neuvolassa.

mä en osaa luopua juuri nyt kummastakaan miehestä,sen toisen kanssa tosin sovin että ollaan yhteyksissä vaikka sitten vaan kavereina jos ei muuta.

Täällä taas kotiuduttu pikku lomareissulta!

Muuten ei kuulu mitään ihmeempiä, mutta kurja juttu on se, että tämä mamma taitaa joutua lopettaan imetyksen. Vauvalle on tullut taas kauhea puremisvimma. Kaksi alahammasta ja neljä ylähammasta ovat saaneet rinnanpäät jo vuotaan verta! Puremiskausi alkoi vajaa viikko sitten, mutta harjoitti puremista lähinnä, kun maha oli tullut täyteen. Nyt ei edes ime, kun alkaa heti purra, enkä ole saanut rintamaitoa meneen parin päivän aikana kuin viime yönä. Nokkamukista olen korviketta antanut ja ollut vähän kahden vaiheilla miten jatkaa. Nyt kun toista nänniä oikein pakottaa ja kirvelee ja veri vuotaa liivinsuojaan asti, niin taidan olla sitä mieltä, että poika on itse vieroittanut itsensä tissiltä. Taidan välillä pumppailla, jos ahdistaa, mutta lopun alkuahan tämä sitten on :(

Imetys ei ole mulle mikään " henki ja elämä" , mutta jollakin tapaa suren nyt konkreettisesti päättyvää vauva-aikaa:(

Hieman allapäin asiasta oleva Minsku

..Joeela kyselit. En ole joutunut kertaakaan pumppaamaan, kaikkein eniten rinnat oli räjähtämäisellään, kun lopetin yösyötön. Sitä kesti kaksi yötä, kunnes helpotti. Sen jälkeen ei ole ollut ollenkaan mitään tukalia hetkiä, mikä on aika yllättävää?! Viikon yösyötön lopetuksesta lopetin päiväsyötöt, oli varmaan tissit tottunu jo yön pitkään imetysväliin, kun ei edes illalla ollut yhtään " pingottunut" olo. En ole uskaltanut rintapumpusta vielä luopua, kun ajattelin, että tämä imetyksen lopettelu olisi tuskallisempaa..Mutta en usko, että sille enää tarvetta on. Ja nyt siis imetän illalla ja aamulla, aamulla pariinkin otteeseen, kun meinaa tyttö heräillä jo viiden aikoihin, saa pitkitettyä hieman unta.. =) Tässä kuukauden sisällä olisi tarkotus jättää loputkin pois, mietin vaan, että jätänkö kerralla vai toisen (kumman?) ensin?? Tuli hieman sekavaa tekstiä..koittakaa saada selkoa.. =)

Ostin muuten 10 kerran kortin aerobiciin!! Jee, ihana päästä pitkästä aikaa liikkumaan!! Tai olisihan sitä jo aiemminkin päässyt..Mutta jos nyt alkais pikkuhiljaa putoamaan vikat raskauskilot! =)

Kyllä toi imetysjuttu tosiaan mua hetken harmitti, mutta sen hetken jälkeen oikeestaan tuntunut aika hyvältä päätökseltä. Mukavalta tuntuu juuri se, kun ei ole enää niin sidottu vauvaan ja vauvan ruoka-aikoihin. Nyt isäkin voi hoitaa koko syötön ja vaikka laittaa nukkumaan (niinkuin on tehnytkin nyt iltaisin). Ennen siis sai nukkumaan mennessään vielä tissiä.

Kiva ajatella välillä vain itseään. Tässä kolmen vuoden aikana ei ole ollut kuin yksi kuukausi, kun en ole ollut raskaan tai imettänyt :) Tosin vauvakuume alkaa vaivaan yhä enenevissä määrin (myös mies lämmennyt ajatukselle), mutta edelleen yritän jaksaa odottaa vuoden-pari. Ja nauttia tästä omasta itsestäni olemisesta :)

Nyt saunomaan!

Minsku

Taitaa nämä ihanat ilmat (ainakin Helsingissä) pitää porukkaa pois kotoa ja koneelta. Ja kyllä mekin ollaan oltu joka päivä ulkona aamusta iltaan. Tänään mentiin puistoon eväiden kanssa ja just tultiin kotiin...

Muuten ei kuulu kummenpaa, vauveli nukkuu vähän levottomasti vaikka välillä meni jo paremmin.

Nyt laittamaan perheelle sapuskaa.

Mites muuten äityliini ja viivi... onko edelleen " solmut avaamatta" ?

Helpottaako ollenkaan... toivottavasti!

j ja tytöt 4v&8kk

Minsku.S, mullakin imetys loppumassa, kylläkin omasta tahdosta. Nyt on enää syöty tisua illalla ja aamulla. Ja jotenkin on tosiaan todella haikea olo..On se vaan aika ihana tunne, kun se pikkunen siinä sylissä tai vieressä makoilee ja syö. Ja samalla pienet kädet näprää tisua.. =) No, olkaamme onnellisia, että näin pitkään on imetetty! Ja se pureminen on todella ikävää, meilläkin pureskeltiin jossain vaiheessa nännit verille ja se teki todella kipeää..Jaksuja!!

Meillä nyt viikon verran lapset nukkuneet samassa huoneessa, ja aikamoista ravaamista yöt on..Viime yönäkin kävin hyssyttelemässä ensin esikoista n. viisi kertaa ja perään tyttöä kolmisen kertaa, ja tämä oli puolen tunnin sisällä..Sitten nukuttiin pari tuntia ja sama uudelleen. Hoh hoijaa..Ja puoli viisi otin tytön viereeni nukkumaan. Välillä tekisi mieli raahata pinnasänky takaisin omaan makkariin, mutten haluaisi enää luopua omasta rauhasta makkarissa, kiva esim. lukea iltaisin sängyssä. Nyt kun samassa huoneessa nukkuvat, mieskään ei ole öisin siellä käynyt, esikoisen yöheräämiset hoisi ennen tätä uutta järjestelyä, nyt hoidan itse molemmat. Enkä jotenkin raaski herättääkään miestä, kun töihin saa kuitenkin lähteä heti aamusta..

No, kohta se syksykin jo saapuu. On siihen onneksi vielä hetki aikaa, mutta toisaalta sitä jo hieman odottaakin! Ja syyskuussa olen lähdössä YKSIN (siis ilman perhettä) risteilylle. IHANAA!!!!! Ja parin viikon päästä menen lasten kanssa päiväristeilylle Tallinnaan, kivaa! Esikoinen odottaa sitä tosi kovin!

H ja lapset 3,5v ja 9kk

kylläpäs meillä on lyhyet pinot nykyään... onkos viivikin lomalla?!

IMETYKSESTÄ haikeana lueskelin Minskun ja hopoliinin juttuja, sillä mäkin olen ajatellut pikku hiljaa lopettaa. Periaatteessa imetys sujuu ihan hyvin, mutta kyllähän se sitoo aika lailla... vaikka toi yösyömisten poisjäänti helpotti vähän. Mä en ole tajunnut antaa vauvalle vettä kun silloin tällöin... mites muut? Riittääköhän pelkkä rintamaito kun imetän n. 4-6 krt/pvä??? Saa kyllä välillä iltapalaksi 2 dl velliä useimmiten syö iltapuuron.

ASUNTOMESSUT onko kukaan käynyt? Olis vaparit ja harkittiin sinne menoa, mutta toisaalta ei olla rakentamassa eikä muuttamassa niin jaksaako?!

BAARIELÄMÄ piristi kummasti kun pääsi eilen " Kalleen" (hesalaiset ymmärtää eikös := ) oli niin kiva käydä tuulettumassa ja olikin paljon tuttuja liikkeellä.

Nyt sidu auki ja kohta alkaa sinkkuelämä telkkarista!

Tulkaas kaikki kirjoittelemaan... hu huu?!!!

j

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat