Seuraa 

Moi!

rv18 menossa ja kovasti olen yrittänyt kuulostella, mutta vielä en ole tuntenut mitään liikettä. Tosin esikoista odotan, joten vielä varmaan saan vähän aikaa odotella ennenkuin vauva antaa kuulua itsestään. Olisi mukavaa kuulla miten muilla esikoistaan odottavilla sujuu ja koska aloitte tuntea ensiliikkeet?

Kommentit (2)

Mulla oli ekassa raskaudessa istukka etuseinämässä joka tosi tehokkaasti vaimensi myös. Nyt toista odottaessa istukka takana ja aloin tuntea liikkeitä jo paljon aikaisemmin, mutta ekassa raskaudessahan se " keskiarvo" taitaa olla rv 20 tienoilla. Tiedän kyllä että on hermostuttavaa kuulostella niitä liikkeitä että koska ne alkaa... ;)

mulla on istukka etupuolella joten tunsin liikkeet sisäänpäin ensin rv 15 jo. eli tosi aikaisin pientä kutittelua ja hivelyä. rv 17 tuli pieni potku ja niitä tuli sit niin et ei tuntunu ulospäin kun on tuo istukka tuossa masupuolella. rv 20 vasta ulospäin. ja siitä sitten hurjan paljon kovempana koko ajan. et jos istukka selkäpuolella ni voi tuntua liikkeet eka ulospäin ja sit vasta sisään.

t. ellu ja masutin rv 25+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat