Seuraa 

mammat *hopihopi* katsomaan! =)

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jesper & Juniorissa ja aaah kun oli ihana se poikien ruskea/muta (mikä lie väri nyt oikeasti onkan)/vaaleansininen baby mallin haalari. Se on melekin PAKKO pojalle saada vaikka haalareita olisi jo kaapit pullollaan :D

Olisi kyllä ollut upeampi jos ruskea olisi todellakin ollut enemmän suklaanruskea=(

Vaikka pikasilmäyksellä myls tyttöejn puvut näytti ihan ok niin MIKSI niihin on tänä vuonna lsiätty kaiken maailamn tähti ja pilkku heijastin länttejä??? Karseita! Karvareunuksetkaan hupuissa ei juuri saa täältä pisteitä eikä nuo kummalliset leikkaukset ja väriyhdistelmät.

Minusta tuo lime ja turkoosi on kauniita värejä ja mielelläni näen nuo värit keväällä, kesällä ja alku syksystä, mutta jotenkin talveen ne ei sovi =) Minä taidan sortua v.pun-ruskea yhdistelmään tytöllä, ellen saa jotain ahaa elämystä vielä!

Ai niin ja tiedoksi Ticketin ystäville, joilla kaupat on kauempana! Nettikauppa www.fashionkids.fi alkaa myymään ticketin vaatteita piakkoin :)

Lime-harmaa haalari oli kiva

Samoin tyttöjen atselea-turkoosi yhdistelmä

Mutta silti ei yhtään harmita, että tuli reimatec+ puvut ostettua jo alesta, niiden värit kun ei kuvastossa olleet kummoiset.

Pojalle pitäisi takki+housut ostaa, harmi kun sivuilla ei ollut tarkemmin kuvia niistä. Lime-harmaa tai turkoosi kiinnostaisi niistäkin.

...tänä vuonna on sitten laitettu niin isoja haalareita päälle, että näyttää kuin lahje roikkuisi ihan maassa ;0)

Yhtään tosi sävähdyttävää pukua ei omiin silmiin pikavilkaisulla osunut. Olenkin erittäin tyytyväinen loppukevään ale-hankintaani :))

Hiukan ihmetyttää tuo lime-värin suosio. Vieläköhän sitä tulee ensi kevääseenkin? Entä turkoosi? Jos tiedätte jo ensi kevään muotiväreistä, niin vinkatkaapa (muillakin kuin Reimalla).

Tiettäkö joku miksi ruskean koodin kohdalla lukee aina hot chocolate vaaleansininen. Tarkoittaako se vuorta vai mitä se vaaleansininen siinä?

Jos joku innokas syöksyy jo kauppoihin katsomaan uutuuksia livenä, niin tänne voi vinkata missä (Hki/Espoo) on parhaat valikoimat tytöille. Mun mielestä kaupat ostaa tosi vaihtelevasti eri malleja ja en oikein ehtisi ravaamaan ympäri kaupunkia :)

Mä tykkäsin siitä turkoosista kanssa. Vaaleansininen-ruskean näin livenä ja tykästyin.

Ja ne vauva-hanskat näytti hyviltä kun niissä ei ole ranteen kohdalla sitä kiristintä. Meidän pojalle en saanut viime talvena Rtecin hanskoja päälle kun olivat niin kapeat ranteen kohdalta :/

Nyt olen entistä varmempi siitä että alesta ostetut puvut lähtee kiertoon ja harkitsen sittenkin jotain näistä.. =)

Samaa mieltä siis Lilyn kanssa. Aiemmin jo kävin sivuilla katsomassa, pettymässä ja kauhistumassa, mutta eipä tullut eriävää mielipidettä silloin ilmaistua.

Mielestäni nuo haalarit suorastaan rumia, itse suosin yksinkertaisia melko simppeleitä malleja ja noissa nuo väriyhdistelmät/leikkaukset ovat kaikkea muuta.

Mutta hyvä kun makuja on monenlaisia, ehkä meillekin löytyy haalarit jostain toisesta mallistosta :)

Pukujen kuvia ei saa enää klikattua isommaksi. Lisäksi ei enää ole sitä linkkiä, mistä saa näkymään kerralla esim. koko Reimatec -malliston tuotteet. Tilasin esitteet kotiin.

niiden perusteella on vaikea saada selvää esimerkiksi sitä, mikä väri on Atsalea tai millaisia haalarimalleja olisi uudesta rumpukuivauksen kestävästä materiaalista. Vähän helpotti, kun keksin ladata pdf-muotoisen esitteen.

Kivojakin haalareita oli, mutta ehdoton järkky minun mielestä on se Baby-malliston Peppermint, jossa on montaa väriä ja sitten vielä heijastintähtiä.

Samaa hutaisun makua oli minusta myös Ticketin sivuissa. Ei sieltätään selviä kaikista malleista mitä värejä olisi tarjolla.

ja oli kyllä todella kaunis, heleän värinen. En tiedä sitten onko käytännöllinen, näkyykö lika heti... Mutta kovasti kiehtoisi ostaa se tytölle!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat