Seuraa 

onko kellään toiminut...

Kommentit (5)

Mä joskus 10 vuotta sitten kokeilin, ja joo, toimihan se kun sitä 2 viikkoo noudatti, mutta takasinhan ne tuli sitten kaikki. :) Mulla se ainakin poistaa lähinnä nestettä, joten pidemmän päälle se ei varsinaisesti toimi.

Mutta, mutta... Mä oikeesti pidin siitä kaalikeiton mausta, ja koska itse olen sen reseptin kadottanut, olisin tosi kiitollinen jos joku vois kertoa sen reseptin. Laihduttelen tuolla Jouluksi kuntoon -ryhmässä ja ajattelin että kyllähän sitä puoli kattilallista vois tehdä kerran ja syödä ihan lounaana sen enempää sitä kaalikeittodiettiä noudattamatta.

Minzy

Siis jos ei laita keittoon rasvaa, kermaa tai perunaa ja porkkanaakin rajoitetusti.

Peruskevyt keitto tulee seuraavasti. 1/2 -1 litraa tomaattisosetta, mausteita (pippuri, valkosipuli, basilika yms.), mahdollisesti sipulikeittopussi ( tais olla siinä kaalikeitossakin), kasviksia maun mukaan ja vettä. Myös herkkusienet on keveitä. Selleriä tais olla siinä kaalikeitossa.

Jos haluaa hiukan maukkaamman niin laittaapi kevytkermaa yms. joukkoon. Nams (ja rups...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kauneus ja terveys lehden sivuilla on sellanen ku sairaaladieetti... eli se on se kaalikeitto/rasvanpolttodieetti.

mä alotin sen eilen ja enkä oiken oo innostunut siitä kaalin mausta siinä keitossa (enkä muutenkaan) mutta pakko yrittää... ajattelin et jos tolla dieetillä sain ylimääräset pois ni se ois sitten tie uuteen ja tervelliseen elämäntyyliin... ja voishan sitä keittoa joskus vaikka just kerran päivässä syödä, ja samalla sitten syödä ihan normaalisti... pysyis elimistökin puhtaana. mutta käy kattoo tuolta lehden sivuilta, sieltä se löytyy ja helpommin google ja sairaaladieetti ni menee suoraan siihen kohtaan!

hanisu

http://www.kauneusjaterveys.fi/article114230-1.html :

" Dieetti perustuu jenkkisairaalan ylipainoisille sydänleikkauspotilaille tarkoitettuun ohjeeseen ja siinä on otettu terveysasiat visusti huomioon. Rasvanpolttokeittoon perustuvalla dieetillä kiloja tippuu viidestä kahdeksaan, jos sitä noudatetaan koko ajan huolellisesti. Jos tulosta saadaan reippaasti, eli painosta katoaa lähes kahdeksan kiloa viikossa, on ehdottomasti pidettävä ainakin kahden päivän tauko! Tämä ei tietenkään merkitse sitä, että ryhdytään taas hulvattomasti mässäilemään rasvaisella ja makealla.

Pienemmillä painonpudotuksilla laihdutusta voi jatkaa kolme viikkoa yhtä soittoa. Keitto on varsinainen taikaruoka: mitä enemmän sitä syö, sitä enemmän laihtuu. Pelkällä keitolla ei kuitenkaan saa yrittää laihduttaa, sillä se voi aiheuttaa aliravitsemusta. Yhden aterian päivässä keitolla voi korvata vaikka kuinka pitkään. ---

Sairaaladieetillä on toisellakin tapaa edullinen vaikutus. Se näet puhdistaa elimistöä voimakkaasti. Nestettä kuluu runsaasti ja siksi onkin tärkeää juoda paljon vettä. --- Ilmiö on samantyyppinen kuin paastotessa."

Itse en ole ko. dieettiä kokeillut, Painonvartijoiden pisteillä on tippunut mukavammin ;-)

tota oon ajatellutkin että jotain muutakin keittoa voisi tehdä kuin kaalikeittoa, sillä maku ei ole enää muutaman päivän jälkeen kovinkaan hyvä... kaali vaan pistää aineenvaihduntaan liikettä ja nesteitä lähtee... tän kuurin jälkeen ajattelin syödä kevyesti esim. jotain muuta kasviskeittoa ja liikkua enemmän, kun sain juuri kuntopyörän... (en oikein pääse ulos liikkumaan kun on 2 pientä lasta ja niiden isä niin paljon töissä... ulos kyllä pääsee mutta siitä on liikunta kaukana) (o:

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat