Vierailija

Esimerkiksi, jos saan vuoden kestävän sijaisuuden ja tulenkin kohta raskaaksi? Lapsi on haaveissa, mutta ei kai työnantajalle tarvitse sanoa, että lasta yritetään? Voihan olla että sitä lasta ei ikinä tulekaan..Ja muutenkin, kuuluuko tuo työnanatajalle?

Onko kellekään käynyt niin, että kesken määräaikaistyösuhteen, onkin jäänyt äitiyslomalle?

Kommentit (8)

kukaan työntekijä ikinä koskaan ei voi luvata etukäteen, etteikö sairastuisi tai jopa kuolisi kesken työsuhteen. Raskaus ei todellakaan ole ainoa ei-ennakoitava asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja samalla viikolla kävi tärppi! Hieman hirvitti kertoa. Odotin, kun rv 13 täynnä ja kerroin. Olivat kuitenkin ystävällisiä ja onnittelivat. Oikeastaan olen kuitenkin pätevämpi kuin työsuhde edellytti ja minulla oli paljon valmiita kontakteja käytettävänä. Projekti on edennyt niin hyvin, että työnteon loppuminen yli 2 kk aiemmin ei haittaa. Eivät ota sijaista, koska sille ei olisi hommia. Ja olivat siksi tyytyväisiä, tulen halvemmaksi äitiyslomalla kuin täydellä palkalla töissä vailla tekemistä. Projekti on lisäksi rahoitettu yhden ministeriön rahoilla ja ne on kohdennettu aina tietyille vuosille. Eli minun nyt " säästämiä" rahoja ei voi siirtää mihinkin, vaan toiset pääsevät seminaariin Lontooseen! Hullua, että joskus menee näinkin.

Lääkärini kertoi potilaastaan, joka yritti raskautta 18 vuotta ennen onnistumista. Ei todella voi ajatella, että koko " yritysaika" täytyy olla työelämästä pois. Itsekin aloitin vauvan hankinnan jo 2004.

määräaikaisuuden loppuun ennen ä-loman alkua, ja jos et - niin jäät äippälomalle kesken määräaikaisuuden niin kuin vakkaritkin jää äippälomalle, ainoana erona että määräaikaisuus ehtii loppua ennen kuin palaat työhön. Ja voihan se olla ettei sitä lasta kuulukkaan!

Vierailija:

Lainaus:

Lapsi on haaveissa, mutta ei kai työnantajalle tarvitse sanoa, että lasta yritetään? Voihan olla että sitä lasta ei ikinä tulekaan..Ja muutenkin, kuuluuko tuo työnanatajalle?

?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat