Vierailija

Meillä tyttö käyttää paljon gollece vaatteita, housuina ja paitoina. Toisilla tuntuu aina olevan kivoja mekkoja. Toisaalta olen käsittänyt tarhan kannalta että ihan perusvaatteet kelpaa. En kuitenkaan haluaisi tyttöni olevan rääsyissä muiden prinsessojen vierellä. Eli millaisia vaatteita teidän tytöt käyttää tarhassa? Kuravaatteet, kengät, hanskat ja muut ulkoiluvaatteet ovat aina sopivat. Niihin olen panostanut koska en halua että palelee tai kastuu ulkona. Mutta näyttääkö tyttöni olevan muiden alapuolella kulahtaneissa gollece paidoissa ja housuissa?

Kommentit (3)

Mekkojakin löytyy monta erilaista materiaalia; vakosamettia, fleeceä, farkkua, velouria jne.

Meidän tytöllä pidetään myös paljon hameita, niiden kanssa samoin trikoopaita ja sukkahousut. Housuja ei meidän tytöllä ole useinkaan päällä, ja collegepukuja ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

varmasti turkkiin. Tarhoissa hoidetaan nykyisin elämiä, lapset hoidetaan päiväkodissa.

Omat lapset eivät ole olleet päiväkodissa, mutta olen niissä vierailllut ja ihmetellyt miten huonosti lapset puetaan. Suurimalla osalla päällä kulahtaneita collegeita. Joten ei tyttösi muista poikkea. Kannattaa kuitenkin huomioida, että kauniisti puetut lapset pääsevät helposti hoitajien suosikeiksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat