Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sen koommin ei ole kuulunut mitään. Menenkö käymään vai laitanko vaan tekstarin? Kuukausi jo kulunut.

Kommentit (15)

Kulkee tästä ohi montakin kertaa viikossa ja oletettiin tulevan seuraavana päivänä tai edes seuraavalla viikolla. Tämä on enemmän periaatekysymys , että jos lainataan ne maksetaan myös takaisin.

Silloin kun vielä notkuin baareissa enemmän työkavereiden kanssa (lue ikuisuus sitten...) niin aina oli pari tyyppiä joista sai kyllä baariseuraa, mutta heillä rahat loppui kesken illan. Pummasivat olutta, tupakkaa, rahat taksiin... Aikani jaksoin tajusin että itse sain aina hienovaraisesti olla muistuttamassa rahoista ja takaisinmaksusta

Nyt en enää lainaa rahaa, en levyjä, en lehtiä, en lasten leluja, en autoa, en kesämökkiä, en mitään käytännössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla ei ole mitään mielenkiintoa joutua kusetetuksi kaverien taholta. Jos on puhe lainasta, niin se on laina. Eriasia ois se jos antaisin toiselle sen 15 euroa.

Ja aika epätodennäköistä että rupeisin kenellekkään kaverille rahaa antamaan ja kustantamaan heidän elämää. Mielummin sekin 15 euroa vaikka oman lapsen tilille.

Henkilö. joka on lainannut, ei viestissään kerro, mitä takaisinmaksusta sovittiin. Vai sovittiinko mitään. Siinä ongelma. Lainaaja on siis itse ajanut itsensä tilanteeseensa.

Ellei lainaajalla sitten ole selvännäkijän tahi ajatustenlukijan kykyjä, voi lainaaja joutua odottelemaan rahojaan pidempäänkin. Eihän hän voi tietää, koska hänen tulisi lainaajan mukaan maksaa velkansa takaisin!!!

Itse odottaisin 15 euroa KAVERILTANI takaisin vaikka vuoden. Tai kaksi. Tai kymmenen.

T:nelonen

Oikeasti, puhutko KAVERISTASI? Ja heti olet kärttämässä rahojasi takaisin??? Kuoletko nälkään, jos et saa heti rahojasi????

Olisiko syytä olla lainaamatta, jos et kaveriin ja sen takaisinmaksukykyyn luota tuon enempää?????

Ota puhelimesi pois perseestäsi, soita kaverillesi ja homma on sillä selvä.

Senkin hölmö.

Se reuhtoo tuolla ruutunsa takana, niinkuin kyseessä olisi hänen viimeiset eurot =)

Lainailut loppuu myös täällä, kunhan tämä juttu on selvä.

mä olen joskus lainannut jollekin rahaa, ja monenkin on vaikea ymmärtää, että jos sanon tarvitsevani ne HETI takaisin, se todellakin tarkoittaa seuraavia päiviä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat