Vierailija

kuitenkaan hyväksy peliautomaateilla pelaamista tai muilla uhkapeleillä.

Raha-automaattihyhdistyshän rahoittaa nämä tuetut lomat.....

Ja missä menee raja että mihin kilpailuun voi osalistua ja mihin ei?

Sama kai se on lottoaako vai osallistuuko lehtien ilmaisiin arvontoihin...

Kommentit (7)

...käsittämättömiä juttuja ilman perusteita ja ristiriitaisuuksia riittää.



Tuomitsevat vielä kaikki muut vääräuskoisiksi. Mitähän siitä mahtaa Taivaan Isä ajatella. Syöttävät lapsilleen, että niiden vääräuskoiset kaverit palavat helvetin tulessa ym. mukavaa. Toivottavasti paha saa palkkansa!

me YRITÄMME uskovaisina elää ja jos se on sinusta tekopyhyyttä, olkoon. Miten sinä yrität elää? Onko sinulla joitain arvoja, joiden mukaan haluaisit elää, mutta et aina onnistu? Haukutaanko sinua siksi tekopyhäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen uskovainen ja ollut uskossa jo lähes 30 vuotta. Kokemusta siis on jo uskovaisista. Jotkut uskovaiset vain eivät hyväksy lottoa ja suodaan se heille. Me ihmiset olemme erilaisia ja näissäkin uskon asioissa se näkyy. Näin Paavali kirjoitti kristityistä jo omana aikanaan:



Room. 14:

1 Heikkouskoista hoivatkaa, rupeamatta väittelemään mielipiteistä.

2 Toinen uskoo saavansa syödä kaikkea, mutta toinen, joka on heikko, syö vihanneksia.

3 Joka syö, älköön halveksiko sitä, joka ei syö; ja joka ei syö, älköön tuomitko sitä, joka syö, sillä Jumala on ottanut hänet hoivaansa.

4 Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään.

5 Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma.

6 Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa.

7 Sillä ei kukaan meistä elä itsellensä, eikä kukaan kuole itsellensä.

8 Jos me elämme, niin elämme Herralle, ja jos kuolemme, niin kuolemme Herralle. Sentähden, elimmepä tai kuolimme, niin me olemme Herran omat.

9 Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra.

10 Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen.

11 Sillä kirjoitettu on: " Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa" .

12 Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme.

Anteeksi nyt vain, mutta te vanhoillislestadiolaiset pahemmin pilkkaatte ja nauratte esimerkiksi helluntailaisille heidän uskonsa tähden.



Olen itse ollut vl-henkilöiden seurassa, jossa naurettiin räväkästi helluntailaiselle, jolla luki paidassa että Jeesus pelastaa. Tuo jos jokin on pilkkaa uskon tähden!



Että te taidatte niitä pahimpia pilkkaajia olla, jos totta puhutaan.



Teitä ei pilkata uskonne tähden, vaan naurettavien epäloogisuuksien tähden, sekä sen, että halveksitte muita uskovaisia.

Taidat olla niin kiinnostunut, että parempi kun tulet itse katsomaan ja kyselemään kasvotusten asiat. Kerromme mielellämme lisää, ja jos Jumala soisi, että saisit parannuksen armon, Jumala voisi avata sinulle ymmärryksen uskoamme kohtaan. Ei se ole ihme, kun Raamatussa sanotaan, että uskon tähden joudumme pilkan kohteeksi. Mutta onneksi on lopulta palkka taivaassa, ei tällaista pilkkaa muuten jaksaisi lukea. Onneksi ei ole pakko tulla tänne palstalle ja taidankin poistua, pahan mielen vaan saa näistä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat