Vierailija

Kuulostaa aika friikiltä..

Kommentit (25)

vieraat maksoivat oman laskunsa. Hääpari tarjosi maljat alkuun, kun saavuimme ravintolaan. Illalla ravintolan ja tansahtelujen jälkeen, hääpari tarjosi kimppakyydin jatkoille ja siellä oli sitten huikopalaa sekä mahdollisuus saunoa/paistaa nuotiomakkaraa tai vartaita jne.

Oli ihan kiva. Ja tuo, että kaikki maksavat oman laskunsa, lähti meistä kavereista, koska muutoin olisivat kutsuneet vain vanhempansa ja sisaruksensan perheineen. Ravintola oli heille tärkeä nimenomaan siksi, että juuri siellä tapasivat :). Joten mikään halpapaikka + pitopalvelu ei tullut kyseeseen.

Eli kerrottaisiin että meidät vihitään siellä ja täällä siihen aikaan jne.. Sen jälkeen on hääjuhla jonne halukkaat voi ostaa illalliskortin (jos siis tilavuokra niin sen maksaisin ehkä ite...) jota vastaan saa tarjoilut juhlassa. Menu tietysti mukaan kutsuun. Ja ilmoitus että EI LAHJOJA toivota. Musta ihan ok, voi siis mennä juhliin mut jos haluaa tarjoilua niin ite maksaa sen etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja tästä ei siis ollut mitään mainintaa kutsussa, vaan mukana oli lahjalista. Vasta kun vieraat lahjoineen oli tulleet juhlapaikalle oli siellä peritty tämä maksu.

Siis mielestäni aivan uskomattoman TÖRKEÄÄ! Itse olisin kääntynyt tuossa vaiheessa pois ja mennyt lahjoineni kotiin!

Sain kutsun, jossa oli 25¿ " pääsymaksu" ja virke siitä, ettei lahjaa tarvita, että paras lahja on paikalle päässeet juhlavieraan, ja sen mukaan heitä kohdeltiinkin.

Ikinä en ole ollut niin lämminhenkisissä häissä, jossa todella yhteisöllisyydellä oli suurempi merkitys kuin joillain vitsin kukkalakanoilla ja porsliineilla.

Olin vastikään häissä, jotka pidettiin ravintolassa, mutta ruuat ja ruokajuomat tuli hääparin puolesta. Sen sijaan ruuan jälkeen tarjottavat alkoholit piti jokaisen ostaa itse baaritiskiltä, ja tämä järjestely toimi todella hyvin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat