Vierailija

5v esikoiselle löytyy Motion Wearin maitokaakao-mustan värinen toppatakki ja siihen jonathanin mustat toppahousut, Reiman Peuhari ja ne siis käyttämättömiä sekä viime talvelta musta-oranssi Lassietec.

Lisäksi tilasin H&M:n ennakkokuvastosta mustat toppahousut ja oranssin toppatakin, viime talvelta on myös tummansininen toppatakki ja henkselihousut.

Syksyksi hänelle on uudet Reimatecin vaatteet eli lime-savi takki, housut, hanskat ja sydvesthattu sekä viimevuodelta Jonathanin oliivi-tummansininen vk-haalari ja toffee-musta haalari+ farkkutakki ja Jonathanin henkselihousut.

3½v esikoiselle on talveksi Reimatec-haalareita 2kpl ne siis esikoisen peruja, Motion Wearin maitokaakaon värinen uusi toppahaalari sekä tuo H&M:n kokonaisuus tulossa ja nuo tummansiniset toppajutut.

Syksyksi hälle on samanlainen Reimatecin kokonaisuus, Lennen viime vuoden beige-musta haalari asusteineen, Jonathanin sini-valkoinen takki, henkselihousut ja farkkutakki.

Taidan perustaa vaatekaupan;DD

Kommentit (14)

Mä haalin kanssa välillä liikaa ulkovaatetta (3 lasta) ja keväällä sitten hirvee pesuruljanssi (toki pesen vaatteita niiden likaannuttuakin), mutta vaikka aloitan pesut vähitellen, poistan jotkut käytöstä jo aiemmin, pestävää riittää kun lisäksi on muutakin pyykkiä ja omat ja miehen talviasut.

Meillä keskimäärin 3 ulkovaatekertaa per henkilö talveksi ja koneeseen ei montaa takkia kerralla mahdu.

minusta kun tuntuu että noissa on kutakuinkin puolet liikaa eli 2 asua/kausi riittäis. Tai on ainakin tähän asti riittänyt mutta nyt vaan tullut jotenkin " epähuomiossa" haalittua....parempi olla mainitsematta miehelle halaistua sanaa:D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on yleensä tällaiset setit:

Talvi:

toppatakki + henkselitoppahousut

vedenpitävä haalari

kaupunkitakki; duffeli tms.

Kevät/syksy:

2-os ulkoilupuku

vedenpitävä haalari

kaupunkitakki siistimpään menoon

Nyt olen hankkinut oranssi-ruskea-kerma yhdistelmää pojalle talveksi

Yleensä luotan Lenneen toppavaatteissa. vk-haalareissa Rasavilliin.

T: lastenvaatepuodin täti

Itse olisin kiinnostunut ostamaan 86cm talvipuvun pojalleni. Esim jonathan, jos vaan jolla kulla sattuis olemaan ylimääräistä.

saisi olla melkein uudenveroinen.

-kiitos;)

kuopuksenkin puvut on 92cm vai olisko kaikki jopa 98cm ylöspäin.

Välikausihaalareitakin olis tuolla joutavina kun jääneet pieniksi eli 1-2kpl Jonathanin sellaisia ja ainakin toinen kokoa 86cm tai 92cm.

Ap

Mulla olis ihanat neuloshatut pojille, joissa edessä ja sivuilla pehmeä karva, myös sisäpuoli samaa materiaalia. Värinä kerma/luonnonvalkoinen. Samaan settiin kuuluu myös kaulahuivi!

Voi harmi kun en viiti alkaa mainostamaan täällä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat