Vierailija

Olen vaan kuullut että piimä on hyvä konsti päästä eroon hiivatulehduksesta.. mutta miten sitä sitten käytetään? Siteeseen vai tamponiin?

Kommentit (5)

Ja jos laitat piimää tai jugurttia, niin ei tavallisesta sellaisesta mitään qapua ole, vaan maitohappobakteeria sisältävästä. Sitruuna saattaisi auttaa, mutta mitenkäs sillä hoidat haavoilla olevaa alapäätä.. auts!

Lainaus:

Ja jos laitat piimää tai jugurttia, niin ei tavallisesta sellaisesta mitään qapua ole, vaan maitohappobakteeria sisältävästä. Sitruuna saattaisi auttaa, mutta mitenkäs sillä hoidat haavoilla olevaa alapäätä.. auts!

ja ne jogurtit ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla ehti olla sitkeä hiivatulehdus monta viikkoa. Lääkeruiskulla (taisi olla lapsen panadolpullon mukana tullut tms.) laitoin useamman ml:n, sillä saa riittävän syvälle ja riittävän määrän. Vuorokaudessa hävisi hiiva kokonaan.

kun otat sitä piimää tai jugurttia sormeesi ja tyännät sisään. Ja voitelet myös huulet kuin käyttäisit perusrasvaa.

Jos työnnät sinne jonkun tamponin kun muutenkin on tulehdus niin se vaan pahenee.

tota on tutkittu eikä se hiivaan auta.

Ite oon joskus sitruunamehulla lotrannut ja se on ainakin vähän lievittänyt oireita, tiedä sitten onko placeboa.

Älä missään tapauksessa tunge mitään tamponia sinne hautumaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat