Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun nestemäine non nopea vaikutteisempi ja parempi lapselle muutenkin?

Kommentit (10)

Suppohan on tosi helppo laittaa verrattuna siihen että yrittää pakkosyöttää ruiskulla jotain. Sekin on koettu kun pakollinen antibiootti oli annettava pienempänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joten kaikki muu on vanhempien saamattomuutta ja tyhmyyttä?

Ap hyvä, minua ei ainakaan huvita alkaa opettamaan mitään minkään lääkkeiden kanssa. Sitä paitsi miksi edes haluaisin opettaa lasta laittamaan suuhunsa jotain sellaista, jota se kaikesta päätelleen inhoaa ihan suunnattomasti.

Vierailija:

Lainaus:

Ahaa, tässäkin päädyttiin taas siihen, että opettamalla saa mitä tahansa aikaan

Vai miksi meillä on koulutuslapsille ja aikuisille, jos se ei näin ole?

Lainaus:

joten kaikki muu on vanhempien saamattomuutta ja tyhmyyttä?

Sinä olet tätä mieltä?, minä en.

Lainaus:

Ap hyvä, minua ei ainakaan huvita alkaa opettamaan mitään minkään lääkkeiden kanssa. Sitä paitsi miksi edes haluaisin opettaa lasta laittamaan suuhunsa jotain sellaista, jota se kaikesta päätelleen inhoaa ihan suunnattomasti.

Etkö halua opettaa lapsellesi muitakaan asioita, joita hän inhoaa?

Lapseni inhoaa suunnattomasti koulun käyntiä, pitääkö minun sanoa hänelle, että ei sun pakko ole sinne mennä? Hankitaan yksin opetus?

-ap, naureskellen-

muutenkaan suostu syömään mitään on helpompi laittaa suppo.

Samoin jos yöllä kuume nousee on helpompi uniselle laittaa suppo kuin nestettä antaa....

Kylläpä kysyt kummia....

niin no lapset on erillaisia, mutta ainakin ap:n lapsi odottaa suu auki kun näkee " pillin" =)

Supon aknssa ollaan äherretty ensin, mut ei siitä mitään tullut rimpuilevan vauvan kanssa

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat