Vierailija

kerkesin käyä koulua liki 7kk, mulla siis 2vee lapsi.. hoidossa päivät.

Tänään soitin, lopetin, en enää jaksanu viiä hoitoon ja sitä ainaista korvakierre - rumbaa.. no, karenssiaha siitä tuli ku työkkärin koulutus.. mutta.. mun mielestä sen arvoista! ei tarvi huomenna lähteä viemää pikkuista hoitoon ja mikä ihanampaa saa itte olla kotona.. :)

Kommentit (6)

Yksinhuoltajana jouduin valvomaan yksin yötkin sairaan lapsen kanssa. En vaan jaksanut. Myös minä lopetin ja olen nyt ollut lapsen kanssa kotona. Enää meillä ei ole sairasteltu paitsi toukokuussa valvottiin yöt..tuli siitepölyallergia pienelle. Minulla ei ole tukiverkostoa ympärillä, ei vanhempia, sukulaisia eikä lapsen isää. Olin aivan rättiväsynyt.

ei minun mielestä laiskuutta, mutta ehdottomasti olen kotona hoitamassa lasta itse ja kotia siinä samalla ku että menen kouluun.. ehkä laiskuuttaki, mutta en vaan enää jaksanu. Ei innostanu aamulla yhtää lähteä liikenteeseen.

Ja joo, ala oli myös kaiken lisäksi väärä. Ehkä se olisi loppukin menny puristamalla mutta en nähnyt itseäni ollenkaa siinä työssä.. eli hukkaan olisi mennyt sekin..

lapsellani on ollut nyt ennen kesää 3 korvatulehdusta.. älytön kierre.. lisäksi yskä ja nuha ja vieläkun mies tekee reissu-hommia.. niin poissa olojakin kertyi.

Nämä kaikki tekijät vaikutti siihen.

Punnitsin vaihtoehtoja ja ajattelin että vaikka rahallisesti tuleekin takapakkia, on ajateltava mikä se mulle merkitsee nyt eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vai oliko ala ihan väärä? 7 kuukautta on pitkä aika investoida johonkin ja sitten jättää kesken. Vai oliko sinulla niin paljon poissaoloja lapsen sairastelun takia ettet pysynyt opetuksessa mukana?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat