Vierailija

Häihin jotka pidetään jossain ns-talolla, tarjolla kinkukiusausta, raastetta ja kakkukahvit. Ruokajuomana kotikaljaa, maitoa, vettä, mehua. PAikallinen orkesteri soittaa tanssimusiikkia/tanssimusiikki tulee cd:ltä. Maksat yöpymisien ja matkojen lisäksi vain häälahjan, omantunnon mukaan 10-50¿ arvoisen.

VAI:

Juhlat ovat jossain ravintolassa tai kesähäille sopivassa paikassa (esim. vanha kartano, ulkoilmaravintola, vanha linna tms...) Baari, päivällinen alkuruokineen, (vaihtoehtoina kala, liha tai kasvismenu). Hääkakun ja kahvien aikana voit tilata omaan piikkiin calvadosta tai konjakkia tms. Tasokas orkesteri soittaa musiikkia laidasta laitaan. TArjoilijat kiertävät pöydissä tarjoilemassa ja siivoamassa jne.. Maksat yöpymisien ja matkojen lisäksi illalliskortin, 25¿ (lapset 6v ylöspäin 10¿)?

Kommentit (14)

kuin kala vedessä. Mutta jos ystäväni menee naimisiin, minun viihtymiselläni ei olekaan väliä, jos juhlat suunniteltu ystävän mieltymysten mukaan. Eli menisin kumpaankaan ja nauttisin ystäväni häistä. Ei kuulu minulle olla tyytymätön ystäväni häihin tai arvostella niitä, kun ne eivät ole minun.

Kummallista, että nykyihmiselle on vain minä, minä, minä. Jos ei ole varaa maksaa haluamiaan ravintolahäitä, sitten ei voi mennä naimisiin niin, että juhlii ravintolassa. Itsestään selvää. Jos ei ole varaa ostaa taulutelevisiota, sitten sellaista ei voi ostaa. Laskua ei voi maksattaa vierailla, " tervetuloa meille kylään, pääsymaksu 5e, jolla maksetaan taulutelevisio, jota vieraatkin voivat katsoa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihan sama minulle, kunhan porukka on hyvää ja tunnelma hyvä!

ykkösvaihtoehto on siis todellakin myös jees!!!

ei aina tarvi olla kaikki vimpanpäälle...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat