Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

sillä että käy päivisin töissä: " vittu mä en ala kahta työtä tekemään" , kun häntä pyytää hoitamaan vauvaa edes tunnin illassa. Sitä hän ei pysty käsittämään että lapsenhoito on nimenomaan äidin päivätyötä! Hermot menee.

Kommentit (16)

Meillä 3 lasta,josta 1 miehen,1 minun ja 1 yhteinen. Kaikki lapset asuvat meillä ja kumpikaan edellisistä suhteista olevista ei vietä viikonloppuja etäisänsä/etä-äitinsä kanssa.

Omaa aikaa mies ottaa kyllä.Tälläkin hetkellä ulkomailla kaveriensa kanssa 12 päivää kestävällä reissulla. Työ on miehellä raskasta,mutta mielestäni se ei ole mikään peruste olla hoitamatta lapsia.

Kyllä lasten hoitokin ihan työstä käy ! Omaa vikaakin siinä ettei tule lähdettyä tarpeeksi usein pois kotoa. Syinä ovat kuitenkin se,että saisin melkein olla vain yksinäni,ellen halua sitten " rentoutua" jonkun kaverini luona tai kanssa jolla on lapsia. Ja sehän ei mielestäni ole omaa aikaa,jos saa touhuta toisten lasten kanssa.

Niin mitä tuohon kysymykseen tulee,niin en osaa vastata. Oma mieskin tuntuu hoitavan vasta kun pyytää tai jättää lapsen kotiin miehen kanssa. Jos mies ja minä ollaan kummatkin kotona saa siis jatkuvasti pyytää tekemään jotain; " syötätkö lapsen?" " pesetkö lapsen?" .......

Toinen syy miksei tule lähdettyä on miehen ja minun yhteinen aika. Tuntuu ettei sitä jää,jos minäkin hyppään omilla menoilla miehen lisäksi.

Vinkkejä tännekin ! Kiitos,jos joltain löytyy !

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat