Seuraa 

Oon noita Twinettejä harkinnut esikoiselle ja syksyllä syntyvälle vauvalle. Kertokaa te joilla jo on kyseiset vaunut ootteko ollut tyytyväisiä, hyviä ja huonojapuolia...

Itse olin haaveillut sellasesta mallista, jossa heittoaisa, jotta näkis ne pienet siellä kyydissä, mutta ne on niin hirmuisen kalliita kaikki. Kokemuksia siis myös siittä miten lapset viihtyy, kun äiti on toisella puolella ja kiusaako isompi sisar pienempää?

Kommentit (5)

oli " pakkohankinta" sillä esikoinen on sangen vilkas ja nopea liikkeissään joten yksin en olisi ilman pärjännyt .meillä aluksi oli kuopuksella Emmaljungan yhdistelmistä lainattu pehmeä koppa

sillä vaunut on kuitenkin aika avonaiset, suosituskäyttöikähän alkaa vasta 6kk, mutta näin saimme jo käyttöön ihan vauvasta. esikoinen jolla ikää 3 vuotta mahtuu hyvin istumaan , keväällä oli enemmänkin vaatetta päällä ja hyvin mahtui silloinkin.

kommentoin vielä Herkkupupun viestiä

Hyvää

-kapeat

-kevyet

-esikoiselle pitkä makuutila (muistaakseni 98 cm)

# musta 16kg ilman pyöriä ei oo kauheen kevyt , ainakaan nostella farmariautoon, yksinäni kyllä saan ne just nostettu mutta helpoiten niitä nostaa kahdestaan

Huonoa

-keveyden takia myös hiukan " rimpulat" , alkavat helposti puoltaa (meillä takuuhuollossa juuri sen takia)

-tavarakori on pitänyt kiinnittää parilla nippusiteellä, oma kiinnitys on huono

# meillä ostettu käytettynä ei musta mitenkään rimpulat vaikka jo noin 4 vuotta vanhat, ja meillä ainakin tavarakori on vielä ehjä. isot ilmakumipyörät on musta ehdoton juttu, sillä liikumme pääasiallisesti hiekkateillä

Hyvää

-kapeat

-kevyet

-esikoiselle pitkä makuutila (muistaakseni 98 cm)

Huonoa

-keveyden takia myös hiukan " rimpulat" , alkavat helposti puoltaa (meillä takuuhuollossa juuri sen takia)

-tavarakori on pitänyt kiinnittää parilla nippusiteellä, oma kiinnitys on huono

Meillä ei ole kiusaamista esiintynyt, tosin esikoinen on rauhallinen eikä ole ollut juuri mustasukkainenkaan. Nyt raju yksivuotias pikkusisko kiskoo isosiskoaan hiuksista...

Lapset ovat viihtyneet hyvin kasvot menosuuntaan, tosin emme kulje ihmisvilinässä, jossa voisi olla vauvaa pelottavia juttuja. Tuttavallani taas vauva ei viihtynyt yhtään kun ei nähnyt äitiä, se riippuu niin vauvasta.

Olen ollut tyytyväinen rattaisiin, yhtään painavampia en ainakaan olisi halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olisiko jollain vielä kokemuksia kyseisistä vaunuista? Olen harkinnut twinettet ostaa. Toinen lapsi syntyy tammikuussa, esikoinen silloin 1,3v. Mahtuuko esikoinen toppapuvussa kantokopan viereen hyvin istumaan?

Olisiko muita tämän hintaluokan tuplia jotka kuitenkin mahtuisivat 80cm leveistä ovista? Peräkkäin istuttaville en lämpene.

tota katse menosuuntaan juttua, eli meillä molemmat viihtyneet vaikka äitiä ei näykkään. ja kuomussa olevasta ikkunasta pystyn näkemään koko ajan mitä vaunuissa tapahtuu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat