Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ärsyttää, kun pitää mennä perjantaina siskolleni järjestettäville yllärivauvakutsuille. Itse en todellakaan innostuisi, jos olisin sopinut, että meille tulee vain yksi kaveri käymään ja sisään pukkaakin viisi akkaa kivoine suolaisine piiraineen ja salaatteineen ja osalla on vielä lapset mukana. Jotenkin on vielä oma elämä sellaisessa vaiheessa, että ei kiinnosta puhua omien lasten vauva-ajoista tai muistella sadatta kertaa synnytystä... Tiedän, ettei siskonikaan ole yhtään tätä " joko teillä maistellaan kiinteitä vai vieläkö vaan tisutellaan" -äitityyppiä... Arghhh!

Kommentit (10)

Vierailija:

Lainaus:

Ja kaiken lisäksi nää vauvakutsut oli järjestetty mulle. odotin jo neljättä lasta, ja kaverit sitten salaa järkkäsivät. Olin muutenki tosi väsyny ja kaikenmaailman ongelmia oli raskauden aikana ollu. Koko illan... pikemminkin illasta yöhön yritin esittää tosi kiinostunutta ja miel olis tehny nukkumaa. Omia pikkusia lapsia yritin nukuttaa siinä välissä ku kaikki mölötti hirveään ääneen. Lopulta kun sain hirveän taistelun jälkeen lapset nukkumaan klo.12 yöllä halus nää järkkääjät vielä että saunotaan yhessä ja vihdotaan masua. Voi perskules. En sitten tyhmänä kuitenkaan kehannu sanoa että olen lopen uupunu ja huimaa , et tahon vaan nukkumaan ku nää järkkääjät oli nähny kuitenkin vaivaa. Jälkeenpäin kyllä sanoin, et oli tosi huono ajankohta noille kutsuille. Hyväähän kaverit tietty tarkottivat, mut eivät kyllä yhtään ajatelleet tai kyselleet mun jaksamista.

Vierailija:

Lainaus:

Taidan olla sen verran perinteikäs ihminen että vauvasta ei parane tohottaa ennekuin se nyytti on tosiaan kotona. Ei sänkyjä, ei vaunuja ei mitään kutsut on niin noloja, kun äidin kaverit muka kutsuu jengin koollmuuta kuin se valtion avustuslaatikko =)

en itsekään baby shower-fanittaja, mut vauvalle on tullut kyllä PAALJON hankittua jo hyvissä ajoin ennen syntymää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En reagoinut sähköposteihin aluksi mitenkään ja kun päivä oli sovittu, ilmoitin, että en pääse paikalle. Tästä syystä päivää siirrettiin, enkä enää keksiksinyt mitään tekosyitä. Järkkääjä varmaan olisi loukkaantunut, olisin kertonut, että pyllystä koko pippalot on minun mielestä. On järkännyt niitä ennenkin.

Ja kai nyt sinne menen, enkä takuulla pilaa kutsuja, sillä olen kaikesta huolimatta hyvä seuranainen ja tarvittaessa loistava näyttelijä. En siis ole naama norsunvitulla. Oli kiva kuulla, että on muitakin, joita moinen touhu ärsyttää.

Tai ainakin kun itse olen ollut vauvakutsuilla, niin Suomessa on menty paljon pienemmällä teholla kuin Jenkeissä.

Ei niihin kannata mennä, jos ei kiinnosta, ettei pilaa toisten juhlaa. Ja odottavalle äidille, jonka mielentila vaihtelee, niin voi tulla suru jos yks tyyppi pilaa koko kutsut.

Taidan olla sen verran perinteikäs ihminen että vauvasta ei parane tohottaa ennekuin se nyytti on tosiaan kotona. Ei sänkyjä, ei vaunuja ei mitään muuta kuin se valtion avustuslaatikko =)

Jotenkin noi kutsut on niin noloja, kun äidin kaverit muka kutsuu jengin koolle ja kuitenkin äiti on se joka määrää millaiset kutsut ne on, mitä syödään, mitä lahjaksi..... Oksettavaa.

Yksille olen osallistunut ja en enää.

Ymmärrän hyvin, jos joskus itsekkin onnistuisi raskaaksi tulemaan niin en varmaan ostaisi kovin paljon valmiiksi. Ihan vaan siitä pessimistisyydestä että JOS jokin menee vikaan. Ja vauvakutsuja en IKINÄ aio kenellekään järjestää.

Ja kaiken lisäksi nää vauvakutsut oli järjestetty mulle. odotin jo neljättä lasta, ja kaverit sitten salaa järkkäsivät. Olin muutenki tosi väsyny ja kaikenmaailman ongelmia oli raskauden aikana ollu. Koko illan... pikemminkin illasta yöhön yritin esittää tosi kiinostunutta ja miel olis tehny nukkumaa. Omia pikkusia lapsia yritin nukuttaa siinä välissä ku kaikki mölötti hirveään ääneen. Lopulta kun sain hirveän taistelun jälkeen lapset nukkumaan klo.12 yöllä halus nää järkkääjät vielä että saunotaan yhessä ja vihdotaan masua. Voi perskules. En sitten tyhmänä kuitenkaan kehannu sanoa että olen lopen uupunu ja huimaa , et tahon vaan nukkumaan ku nää järkkääjät oli nähny kuitenkin vaivaa. Jälkeenpäin kyllä sanoin, et oli tosi huono ajankohta noille kutsuille. Hyväähän kaverit tietty tarkottivat, mut eivät kyllä yhtään ajatelleet tai kyselleet mun jaksamista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat