Vierailija

Kommentit (38)

Joku häiriintynyt ihminen saattaa tehdä ilmoituksen ja onhan heidän tarkistettava nämä vihjeet...

Ja esim. ensikodissa olleita seurataan jonkin aikaa yms. Ettei se vierailu todellakaan aina merkitse, että mitään edes on vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tottakai siivosin ennenkuin se tuli, tosin siivoan kyllä aina jos joku virkaihminen on tulossa.

Juteltiin lapsista ja jaksamisestani ja etsimme ratkaisuja tilanteeseemme. Olin täysin loppu eikä ollut tukiverkostoa. Olin niin masentuntu etten osannut oikein hakea muutakaan apua...Kunnalta sain sitten apua kun hain. Täti kävi ensin tarkistamassa tilanteen.

En nyt muista keittelinkö kahvia, en tainnut. juteltiin asian laita läpi ja siinä se. Aika järkyttynyt kyllä olin kun ilmoittivat tulostaan. Mutta toisaalta olin ihan rauhallinen koska mitään hätää meillä ei ollut, eikä ollut mitään pelättävää tai hävettävää.

Jokatapauksessa vierailut oli kuitenkin aika kiusallisia ja toivon ettei tarvitsisi enää ikinä olla ko. viranomaisten kanssa missään tekemisissä.

Että voisi näyttää että kaikki on hyvin vai? Ihmettelen muutenkin ihmisiä, jotka on tarjoamassa kahveja heti kaikenmaailman remonttireiskoille sun muille.

2-vuotiaani on jo nukkumassa leikittyään ulkona 2 tuntia, käytyään suihkussa, syötyään ravitsevan iltapuuron :). Voisin jutella kyllä pidempäänkin ja keittää vaikka teet. Haluaisin todellakin tietää, jos joku on meistä heille soittanut.

Arvostan heidän työtään ja on tärkeää, että he käyvät tarkistamassa, jos on vähääkään aihetta epäilyyn.

Monissa perheiden tukitoimissa on lastensuojelu yhtenä osapuolena.

Ja mitä tekisin? En mitään. Pyytäisin istumaan. Perjantainahan ovat tulossakin...

Kahvit on aina juotu ja jutusteltu ihan ajan kanssa.

Kun tehdään heille töitä sijais- ja tukiperheenä niin käyvät toisinaan.

Mutta jos meinasit että ois tehty joku ilmotus tms. niin olisin oma itsekin. keittäsin kahvit ja kaivelisin jottai kääkälettä tarjolle. Kyselisin millä asioilla liikkuvat ja vastaisin niihin kysymyksiin joita esittävät.

Vierailija:

Lainaus:

En nyt muista keittelinkö kahvia, en tainnut. juteltiin asian laita läpi ja siinä se. Aika järkyttynyt kyllä olin kun ilmoittivat tulostaan. Mutta toisaalta olin ihan rauhallinen koska mitään hätää meillä ei ollut, eikä ollut mitään pelättävää tai hävettävää.

Jokatapauksessa vierailut oli kuitenkin aika kiusallisia ja toivon ettei tarvitsisi enää ikinä olla ko. viranomaisten kanssa missään tekemisissä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat