Seuraa 

Onko muita, joilla haavainen paksusuolentulehdus tai joku muu suolistosairaus? Onko oireillut raskauden aikana? Itse olen saanut olla rauhassa, vaikka on peloteltu, että voi jotain voisi ilmetä. Vielähän tässä toki ehtii.. ;)

Rv 17+5

Kommentit (5)

Juu, onhan meitä. Mulla tosin on Crohn, jo vuodesta 1991 alkaen. Suoli on ollut rauhallinen useamman vuoden ja samoin myös raskausaika on mennyt hyvin. Verikoekontrolleja ja raskausultria on ollut vähän normaalia tiheämmin, mutta kaikki on ollut ok.

Suosittelen myös liittymään yhdistykseemme tai ainakin kirjautumaan nettikäyttäjäksi. Sieltä saa runsaasti tietoa ja yleensä aina vastauksen mahdollisiin omiin kysymyksiin liittyivätpä ne raskauteen tai johonkin suoli- tai lääkejuttuun.

Onnellista odotusta!

tv. Kamu 30+2

johon sairastuin kun odotin esikoistani vuonna 2001. Silloin tulehdus saatiin muutaman kuukauden lääkityksen tuloksena rauhoittumaan. Toisen lapseni sain vuonna 2003 ja suoli pysyi rauhallisena koko odotusajan. Uusi akuutti iski päälle vuonna 2004 kun aloitin opiskelut ja sen rauhoittumisen jälkeen on mennyt todella hyvin. Nyt odotan kolmatta lastani rauhallisin mielin enkä usko että tulehdus aktivoituu. Tärkeintä on olla ressaamaatta turhasta ja olla positiivisin mielin. Uskon että sinullakin kaikki menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Piti heti käydä rekisteröitymässä. ;)

Sinänsähän minulla on ollut " helppo" sairaus, kun ei ole uusinut toteamisen(v 1998) jälkeen eikä lääkitystä ollut kuin noin vuoden silloin alussa. Huolettaa vaan, jos nyt rymähtää tauti päällensä..

Siis on meitä muita... erilaisilla kokemuksilla ja tautihistorioilla. Itselläni ärhäkkä totaalikoliitti, joka kuitenkin raskauden aikana on pysynyt suht hallinnassa ja vauvakin kasvaa normaalisti. Nyt 30+5 menossa..

Suosittelen että käyt Crohn&Colitis-yhdistyksen sivuilla, siellä meitä on monta. http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi

(varoitus: sivuihin saattaa jäädä koukkuun ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat