Vierailija

Mulla on pelkästään Levis 501:ä ja Wrangler farkkuja. Kyseiset merkit ovat kaikkein parhaimpia.

Kommentit (50)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Mulla koko 34 espritiltä ja ne tippuu päältä. Normaalisti farkut 25/34 joten otan aina kun löytyy oikea kokoa. Valinnan varaa ei useinkaan ole paitsi kun uudet mallit just tullut kauppoihin.

Ja olet muka suomalainen? En usko.

Niin, gsus industries farkut on mahtavat, Espritillä myös hyviä, tosin se Espritin koko 34 on kyllä aika iso (verrattuna esim onlyn farkkujen vastaavaan kokoon) ja 32 harvoin löytyy.

Mulla koko 34 espritiltä ja ne tippuu päältä. Normaalisti farkut 25/34 joten otan aina kun löytyy oikea kokoa. Valinnan varaa ei useinkaan ole paitsi kun uudet mallit just tullut kauppoihin.

ei ole tarpeeksi isoja farkkuja mulle :( Tuumakoko mulla olis 35 ja muuten koko 46. Sen sijaan lindexillä on koko 46 oikein sopiva joten joudun suosimaan lindexin farkkuja. Ellokselta löysin myös sopivat. Että tosi blääh. Espritin farkut ei todellakaan mahdu mulle eikä espritin takit.

Käytän Onlyn farkkuja eniten siksi, että niissä koko 32/34 on sopiva. Lisäksi tykkään Dieseleistä ja Leen farkuista, niistäkin löytyy tuumakokoja 25/26 ja tarpeeksi pitkiä lahkeita.

Olen tulossa täältä käpykylästä pääkaupunkiseudulla ja haluaisin ostaa. Meidän kaupungistamme ei löydy eikä lähikaupungeistakaan.

t kahdet tosihyvin istuvat Pepet omistanut

Espritillä on tosi isot koot. 32 on minulle joskus sopiva, joskus liian iso. Myös vyötärö espriteissä on usein hankala, liian korkea tai liian tiukka reisimittaan nähden.

Miss Sixty, Tommy Hilfiger, DKNY, Fornarina, Seven, Hugo Boss, Prada, Calvin Klein, Diesel, Marc Jacobs, Evisu, Stella McCartney, Dolce & Gabbana, Fcuk, Antik Denim, L.e.i, Mudd, Kone Helsinki,True Religion, Rock and Republic, Moschino, Juicy Couture, Gant, Pepe Jeans, Yanuk, Von Dutch, Paper Denim ja Nudie

Ikävää, että harvaa saa SUomesta tai jos saakin Suomesta, niin tosi huonoi mallei :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat