Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

- kaikki " turhat" lääkkeet jätin pois (siis esim. antihistamiinit)

- alkoholin käyttöä vähensin huomattavasti

- yritän elää muutenkin stressitöntä elämää

- testaan ovulaation testeillä

- houkuttelen miehen seksiin mahd. usein ovulaation aikaan

- yritän harrastaa liikuntaa edes pari kertaa viikossa

- seksin jälkeen en mene heti alapääpesulle

Miten muut vauvakuumeilijat, onko teillä lisävinkkejä?

Kommentit (17)

Ihan normaalia elämää elellään, tuntuu vaan hyvältä että voi tavallaan " tehdä asian eteen jotain" . Yritystä takana nyt 4 kk, joten oisi ihan kiva jos pikkuhiljaa tärppäisi.

Toiset kokee nuo listat stressaavina ja toiset ei, älkää nyt heti päivitelkö jos toiset hiukan muuttavat elintapojaan. :)

ap

-punaviiniä join pienen lasillisen päivässä

-jossain vaiheessa yritystä join aika paljon greippimehua

-söin vitamiineja ja kalaöljykapseleita

-katsoin, että söin joka päivä hiukan kasvisöljyä ruoan mukana

-nautiskelin tummaa suklaata ja vihreää teetä

Näistä ainakin tuo viimeinen kohta voi olla jo huuhaata, mutta elämästä nauttiminen ylipäänsä on tietenkin tärkeää... helppo sanoa, mutta ei kannata liikaa rajoittaa elämää, vaan nautiskella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siis jos ei vielä vuotta niin aika pitkältä ja stressaavalta projektilta tuo kuulostaa.

ei siihen oikeesti muuta tarvita kun normaalit elämäntavat ja seksiä. jos ei vuoden aikana ala kuulua niin sitten voi miettiä muuta.

kukin tietysti tyylillään, mutta miten tollasen listan kanssa voi olla rento?

mm. lopetin tupakan polton.

Aikansa meni, kyllästyin ja luovutin, aloitin tupakoinninkin uudelleen. Muutama viikko ja tein positiivisen testin :-D

Noh, ilmeisesti kunnon orgasmit ja stressitön, onnellinen olo edes auttoivat. Tuolla tuo poika vauveli kiljahtelee. Sai alkunsa monta päivää ennen ovista! Ihana ylläri, täytyy myöntää ;-)

Punaviiniä ei tee mieli nauttia kun en siitä erityisemmin tykkää, mikä sen hyöty on? Kalaöljykapselit unohdinkin tuossa listassa mainita, syön nimenomaan niitä Möllereitä missä b-vitamiineja ja foolihappoa mukana. Ja vitamiinina tietenkin se a-vitamiiniton versio.

Ei ainakaan meillä mies ole seksistä protestoinut, on onnellisen tietämätön mun " tikuttelusta" , on vaan tyytyväinen kun haluan seksiä. :D Välillä on tullut vastalauseita kun mies on ollut väsynyt ja olen seksiä " kärttänyt" , on sitten tietenkin jätetty seksi siltä päivältä väliin. Olen yrittänyt olla muodostamatta itselleni ongelmaa asiasta, eli en stressaa vaikka oviksen aikoihin jäisikin joku päivä seksihommat väliin.

Tikutan sen takia että haluan maksimoida onnistumisen mahdollisuudet.

ap

protestoi, jos seksi kelpaa vain oviksen aikoihin? Että muuten hänen kanssaan ei voi rakastella, että se on pelkkää vauvantekoa vaan? Ja miksi tikutella ovista, jos ei ole mitään erityistä ongelmaa tms.? Miksi viedä seksistä spontaanisuus?

Itse en vauvakuumeiluaikoina tehnyt muutoksia elämässäni, kenties ruokavaliossa muutoksia: enempi kasviksia.

ja kyllä mä niistä stressiä revin. kuumepuolelta löytyi aina jotain uutta vouhotusta (vitamiinit, jokut hedelmät, teet jne jne...) mitä sitten piti kokeilla kun ei kuukaudessa tärpännyt.

ja tuntuu nykyäänkin kuumepuolella olla aika extreme-meininkiä toi yrittäminen.

no hineoa jos ap pystyt pitämään ihan stressittömällä meiningillä listaa kaikesta että mitä piti syödä ja tehdä mikäkin kp.

jos menkat kuitenkin alkaa niin koita muistaa että sä et itse siihen juurikaan voi vaikuttaa. vaikka kaikki olis ok niin silti ne on aika tilastollisesti pienet mahdollisuudet juuri siinä kuussa tärpätä. ja monilla menee se vuosi, joten ainakaan lyhyen yrittämisen jälkeen ei kannata vielä heittää pyyhettä kehään.

En oo tarvinnu mitään poppakonsteja raskautuakseni. Elintavat samanlaiset raskauden aikana kuin sitä ennen, ainoastaan alkoholin jätin pois tietysti raskausaikana.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat