Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (10)

Mulla ei ole ollut koskaan ongelmia kostumisessa, mutta ehkäisypillereiden aikaan oli äärimmäisen vaikea laueta. Samoin kuukautiskierron niissä vaiheissa, joissa on vähemmän hormoneja (ovulaatioin jälkeen, kuukautisten jälkeen) on kausi, jolloin kiihottuminen on vaikeaa.

Vierailija:

Lainaus:

Miksi yleensäkään masturboida, jos ei ole oikeaa fiilistä? Naurettavaa!!!

Itse en masturboi tavan vuoksi, vaan silloin kun haluttaa...

Siis ihan oikeasti, kun saan orgasmin, olen unessa alta aikayksikön. Sitäpaitsi, ei se sijaistoiminnoista ole kaikkein vastenmielisimmän tuntuinen. Tupakointi on paljon haitallisempaa. Mulle masturbointi ei ole kovin suuria tunteita herättävä asia, vaan aika banaali juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

emätin menee märäksi mutta ei mitään muuta en saa orgasmia , en tunne sitä hekumaa mitä ennen ja toivon et koko touhu päättyisi

Ei itsetyydytystä ole pakko harrastaa, vaikka kostuisikin. Ja jos on pakko, kannattaa kokeilla vaikka jotain uusia välineitä, esim. vibraattoria. Myös käsisuihku on kätevä, kun kiertää suihkuletkusta pään pois ja suuntaa veden suoraan klitorikseen. Orgasmi on takuuvarma :)

Vierailija:

Lainaus:

Mun mielestä ei ole takuuvarmaa orgasmia olemassakaan, jos ei fiilis ole oikea

meinaan jyystin kerran vibraattorilla tunnin kunnes kyllästyin. Suihkukaan ei auttanut. Olin vain koko ajan että hohhoijaa.

Miksi yleensäkään masturboida, jos ei ole oikeaa fiilistä? Naurettavaa!!!

Itse en masturboi tavan vuoksi, vaan silloin kun haluttaa...

raskaana? Mulla ainakin raskaana ollessa häviää " tunto" , vaikka kiihotun ja haluan, en nauti loppuun asti enkä saa. Yleensä silti rakastellaan, tykkään myös siitä että saan antaa toiselle hyvää ja hyvää mieltä. Mulle se ei ole enää ongelma kun tiedän että synnytyksen jälkeen asia on aina korjaantunut, jopa paremmaksi

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat