Vierailija

Tuota mieltä olen. Itselläni menee aina käynnistykseen, ja johtunee siitä, kun en ikinä ole sairastanut edes virtsaputkentulehdusta puhumattakaan sukupuolitaudeista. Eli kohdunkaula huippukunnossa!

T: Ylpeä äippä

Sivut

Kommentit (40)

Yritys hyvä kymmenen, tulos nolla. Valitettavasti:) Mutta oikeesti, sain päivän parhaat naurut! Jatka samaan malliin, ehkä joskus onnistut!

T: yhden pienen keskosen ja yhden täysiaikaisen lapsen äiti

vai että silleen. itelläni on kaks lasta syntyneet etuajassa toinen viikolla 34 ja toinen viikolla 36, eikä mitään syytä löytynyt. Näiden kahden välissä synnytin kaksi yliaikaista lasta käynistyksellä. Kuntoni on loistava, raskausaikana en sairastanu edes flunssaa, mutta synnytykset vaan käynistyivät etuajassa. joten se siitä. Eipä kannata provoilla jos ei tiedä mistään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli on aivan NORMAALI raskaus jos synnyttää viikolla 38....

Tää oli kai provo tai sitten olet todella tyhmä!

Uskomatonta että olet äiti! Tuollaiset typerät ämmät idioottimaisine mielipiteineen tulee täne viisastelemaan.... uskomatonta!

Etsi vaikka netistä tietoa raskauden kestosta ettet vaan kenenllekkään mene enää tuollaista sanomaan...

Ja mietin että mihin otokseen perusstat " tutkimuksesi" ?

Montako tulehdusäitiä tunnet?

Montako niitä joilla ei ole?

Enpä ole koskaan tupakoinut, sairastanut mitään ko. asiaan liittyvää tautia ja muutenkin elän normaalia säännöllistä elämää ja silti kaksi keskoslasta syntynyt...

Moni on todistellut että synnytys on alkanut etuajassa ilman mitään tulehduksia. Minäpä todistan sitten toisinpäin.

Minulla oli neljä virtsatulehdusta ja yksi munuaistulehdus raskausaikana ja niin sitä hiivakuurien määrää en edes muista. Paljon oli, ehkä kymmenen?

Ja kas kummaa... synnytys KÄYNNISTETTIIN viikolla 41. Minustä käynnistyksessä ei ollut kerrassaan mitään kehumisen arvoista.

ja eka syntyi 2 viikkoa yliaikaisena ja toka 3 viikkoa etukäteen. Että se siitä logiikasta. JOhan tuollainen tutkimus olisi julkaistu jos pitäisi paikkansa

Vierailija:

Lainaus:

Tuota mieltä olen. Itselläni menee aina käynnistykseen, ja johtunee siitä, kun en ikinä ole sairastanut edes virtsaputkentulehdusta puhumattakaan sukupuolitaudeista. Eli kohdunkaula huippukunnossa!

T: Ylpeä äippä

Luonnollisesti käynisytnyt synnytys on normaali. Joten mitäpä aihetta sulla on ylepillä kun ei elimistösi ole toiminut niin että olisi synnytys luonnollisesti käynistynyt?

Vierailija:

Lainaus:

että suurin osa keskosvauvojen äideistä on tupakoinut raskausaikana. Ja tämän minulle kertoi tyksissä työskentelevä kokenut kätilöystäväni.

yksi streptokokki on varmaan ainut syy miksi keskosia syntyy.

vielä nolonpaa kuin toi sun alotus on nyt tää pehmentely. pelkuri.

Vierailija:

Lainaus:

Ihme ettei muut ole huomanneet suoraa yhteyttä tulehdusten ja ennenaikaisuuden kanssa.

T: ap

Toinen lapsi syntyi ajallaan ja toinen meinasi tulla pari kuukautta ennen aikojaan.

Tutuksi tuli monia äitejä, jotka olivat sairaalahoidossa keskenmenonpelon takia. Joukossa oli parikymppisiä, kolmekymppisiä, ensisynnyttäjiä, monta kertaa synnyttäneitä ja jopa 19 vuotiaita vanhoillislestadiolaisia ekakertalaisia.

Ap:n varmaan kannattaisi harkita lääketieteelliseen hakeutumista. Sinne ei tosin taida päästä sillä, että kohdunkaula on hyvässä kunnossa. Tarvitaan vähän muutakin...

että suurin osa keskosvauvojen äideistä on tupakoinut raskausaikana. Ja tämän minulle kertoi tyksissä työskentelevä kokenut kätilöystäväni.

5 pv lasketun ajan jälkeen ja taatusti olin paremmassa kunnossa ekaa odotellessa. Mtään sairauksia ei ollut kummankaan raskauden aikana.

Revi siitä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat