Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (8)

Enkä koe hankalaksi sanoa että nimi kirjoitetaan väliviivalla. Yleensä se kysytään, ei tarvitse erikseen edes sanoa. Ja harvemmin näitä edes tapahtuu, eli ei sitä tarvitse aina olla selittämässä, se on suuri harhaluulo.

Muutenkaan ei siitä ole mitään haittaa ollut. Mä olen joko Anna tai sitten Anna-Maija, mulle on sama kummalla nimellä mua kutsutaan.

sellainen, että sitä käytettäisiin aina kokonaisuudessaan, lyhentämättä ja muuttamatta (paitsi lempinimet tietysti sallittuja, jos eivät olisi aina käytössä). Siksi nimi ei voisi olla kovin pitkä. Lisäksi jos nimi, olisi omasta mielestä paras ja kaunein, minkä voi lapselleen antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Systerillä on väliviiva nimi ja hän saa aina toistaa tyyliin " Kaarina väliviiva Ritva" . Kuitenkin hän tykkää nimestään (eksoottiset ja harvinaiset nimet), ettei ole käynyt vaihtamassa nimeä. Mutta kokee kyllä erittäin epämieluisaksi nimensä, koska joutuu jokapaikassa muistuuttaan sitä viivaa.

Btw mutsi halus antaa lapsoselle ihania nimiä monta, joten piti erottaa viivalla, jotta sai enemmän nimiä :D En suosittele muille, mutsikin repee jo nykyää, että ompas sitä ollu naiivi, eikä käyttänyt järkeä :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat