Seuraa 

Kertokaas

Kommentit (4)

Minulla tuntui ekassa muistaakseni rv 17 tienoilla, nyt vasta odotellaan. Ihmettelen kyllä miten odottajan koko voisi vaikuttaa mitenkään kun ne liikkeet tulee kuitenkin sisältä päin. Siihen voisi luulla vaikuttavan että koska ne tuntee kädellä (?). Mutta kai sitä lihavammetkin ihmiset tuntee ihan yhtä hyvin sisällääm möyryävät asiat.

Tipy+ipana 10kk+papuliiini rv 12+5

Mulla tuntui rv 16+4. Nyt viikkoa myöhemmin tuntuu jo selvästi. Ekaa odottelen. Jotkut puhuu, että toi on suht aikasin, jotkut tuntee vieläkin varhasemmassa vaiheessa. Hoikemmat (tai me luuviulut;)) tuntee vissiin aikasemmin kuin vähän terveemmän näköiset.

Kyllä ne sieltä jossain vaiheessa tulee. Hyvää kannattaa vähän odottaakin. Itse odottelin kuumeisesti pari viikkoa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

unohtui kirjottaa että itselläni tuntui ekassa raskaudessa rv 18 ja toisessa rv14..ja ylipainoinen olen..että minulla se lihavuus ei ainakaan " huonontavasti" vaikuttanut.

Mietin että miten osaan odotella nyt liikkeitä..rv 11+5

Tässä tokassa tunsin ja näin liikettä rv 12, kun sikiö muljahti puolelta toiselle. Varsinaisiksi liikkeiksi laskisin kuitenkin kunnon potkut, joita alkoi tulla rv 17.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat